Xyron - det händer inte i år! Jag lovar, nu är ju monsterhojen försedd med en riktig, beprövad gaffel, om jag förstått det hela rätt. Man kan ju ta det lite lugnt, sägs det...
Ingen risk, det reviret är redan inpinkat! Men det finns ca sju stycken kvar på listan att utforska...Problemet med framgaffeln är dock att den automatiskt kommer vika ut i skogen vid dubbelhögern
Ingen risk, det reviret är redan inpinkat! Men det finns ca sju stycken kvar på listan att utforska...
Nej, visst är det bra Men att sedan ge gaffeln hela äran för vurpan ger mig sanningen att säga en blossande rodnad på kinderna - det kan nog hända att jag hade mer än ett litet finger med i det spelet. Men engagerar vi ytterligare ett par herrar på listan är det nog ingen av kurvorna över huvud taget som är vare sig särskilt jungfruelig eller outforskad...Om gaffeln vurpat i dubbelhögern, så har jag avklarat vänstern efter karusellen... Helt plötsligt är det inte 100% vurprisk iaf...
Bravo! Då väntar vi bara på att mr KulturministerPorscheKåtteDucceYammaMerca-Gurkis ska kvickna till ur vinterdvalan och ansluta sig till detta sämre Herrars ystra sällskap...
Sälben, rotvältor, och utgrävningar i div sandfållor - håll Dig bara i närheten av skamkärran så ges nog utmärkta tillfällen till kulturella exkursioner. Till och med undervattensexpeditioner i ån bredvid bastun kan nästan garanteras!Har ju faktiskt köpt på mig en Skurhink på tusen kubik Måste säga att ett visst sug infinner sig Roffe.
Vad tror ni, blir det nå sälben och gamla rotvältor? Isåfall hänger jag på
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |