Hej igen
Då har jag betalt, hittade inte din mailadress så jag hoppas det går bra att skriva här.
/Micke Forssell
DEt går bra, jag uppdaterar anmälningslistan
/Tommen
Hej igen
Då har jag betalt, hittade inte din mailadress så jag hoppas det går bra att skriva här.
/Micke Forssell
Ja, jag vet i alla fall en snorvalp som ska få riva ner toppen på min hoj och helrenovera ventilsätena mellan ett par pass om så skulle erfordras.
Jag har nämligen sett det hända förut...
Behöver ni en hare?
Vilken sort? Det finns gott om harhjärtan och räddharar i sällskapet men sådana som håller tempot uppe är alltid välkomna. Klart Du ska med, värre sällskap kan Du inte önska Dig. Vi kan säkert hitta någon rotvälta, vävstol och sällsynt lav så att kulturen får sitt. Bastulaven är tyvärr bokad. Av mig. När jag haft sönder den kan Du få ta denBehöver ni en hare?
Meh, vad synd Jag börjar ju bli rädd för att vi äldre dementa farbröder från kusten snart börjar köra åttor runt Er inlandbor då Ni aldrig dyker upp på våra gedigna och seriösa träningsläger. 2008 körde Ni ju skiten av oss men se på Er nu - Guinness vilse i kärlekstunneln, Tommen på trampcykel och skamkärra och nu även Du på villovägar! Tur att Iskall håller fanan högt, då får vi koncentrera oss på att komma med usla råd och skruva bort hans fjädring i stället Än mer bestört och bekymrad blir jag när Gixxerlägret på campen bara blir allt mer ödsligt - Din snygga Rizla-hoj behövs som motvikt mot alla förståsigpåare som kör BMW bara för att dom läst i Motorrad att dom är bästSorry Tommen men den där killen du behagar att hänga ut som nåt hinder i ditt otroligt omfattande pusselarbete kommer inte på din körning enbart för att förenkla för dig så att du slipper all denna stress.
Ahahaha
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |