Lokke
Bullshit Racing
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Re: Re: Re: Re: Kemora 29/5
Jag hade ju nog tänkt snacka men jag hann ju aldrig upp dig.
Typiskt att saker å ting ska börja haverera när man har rest lång väg. Det va nog mindre folk i helgen, åtminstone på lördag än på torsdag. Men som sagt kul e det.
Va å provade Ivanhoe-racings (fd Tenkate) cbr -00 också, har varit lite skeptisk till att köra en rak-4 600 i o m att man blivit van vid motorkaraktären på en twin, men jag tror nog att man skulle kunna komma hyfsat överrens med en supersport 600 också. Största skillnaden va att man kunde köra om hojar på rakan också....
lastu skrev:Man får la tacka för de fina orden, snyft. Om att man var snabb då... inte gnu kommentaren (har inte sett hur en skållad sådan uppför sig).
Men du var aldrig fram å snacka nåt, tyvärr så kände jag inte igen dig annars hade jag nog hälsat.
Tyckte själv inte att det gick nå vidare snabbt, börja lossna lite på sista passet (var ganska sent då vi nog bara var tre kvar på banan). Hade kört mer men öhlinarjäveln sa upp sig för mig, så jag lessna å packa ihop å for hem fredag. Det börja inge bra med tomt batteri på morgonen när jag skulle starta upp hojen första gången. Strömbrytaren var knas som jag har till tändning så batteriet hade laddat ur helt, det tog till närmare tolv att ladda det innan jag alls tog mig ut på banan. Å sen till råga på allt detta med stötdämparen, fi faan va less jag vart. Fast kul var det ändå så länge det varade, nu behöver jag bara råna en bank eller nåt så jag har råd att köra nåt mer i år...
Hade sett fram emot å tjacka nå nya däck å prova, nu körde man ju med Berners gamla pirellislicks från 2001.
/lastu
Jag hade ju nog tänkt snacka men jag hann ju aldrig upp dig.
Typiskt att saker å ting ska börja haverera när man har rest lång väg. Det va nog mindre folk i helgen, åtminstone på lördag än på torsdag. Men som sagt kul e det.
Va å provade Ivanhoe-racings (fd Tenkate) cbr -00 också, har varit lite skeptisk till att köra en rak-4 600 i o m att man blivit van vid motorkaraktären på en twin, men jag tror nog att man skulle kunna komma hyfsat överrens med en supersport 600 också. Största skillnaden va att man kunde köra om hojar på rakan också....