ingon skrev:Hej Fredde!
Ryktena om er Kemoratripp har nått Avesta, och som jag har hört så var visst Krille grym han var tydligen snabbast av alla motardåkare!!! När blir det sporthoj då??
/I Niemi
Alf Sundström skrev:Men....det är ju jag på min Busa!!!
Tusen tack för bilderna, det ser nästan ut som om jag kan köra hoj!!
Mycket duktig fotograf!
Kostet78 skrev:VA...?!?! Krilleboy.. han jagade ju mig hela tiden!! Nädå.. Krille körde jä_ligt bra.... vågar inte ens tänka på hur det hade gått om han följt med med R6:an tidigare... man kanske hade åkt på smisk!!!
Ska vi snacka om snabba varv... om jag inte minns fel så var det en R6:a som låg som en vägkon på banan sist vi var på midlanda.... Jag kommer inte ihåg hur många gånger jag varvade den på ett pass.... tappade räkningen vid 5-6ggr...
ingon skrev:Men nu har vägkonen börjat röra på sig, speciellt på Gelleråsen! R1:an är ju en helt annan cykel ojoj oj vad skraj du skulle vara i de farterna!!!
Fixa en riktig hoj nu!!!
Kostet78 skrev:Skojade bara Jaså du...du har börjat få upp farten... Det låter ju bra...!!
Själv är jag grymt sugen på att köpa en banräser.... det rycker i racenerven varje gång man ser på RR!
Vi får se till våren om man har lyckats skrapa ihop några "tyysen" så kanske man kan köpa sig ett objekt.. så får vi ta en favorit i repris på Midlanda!!
OlleR skrev:*edit, nä det var han nog inte
Var å körde där tidigare i år, kul att äntligen känna igen sig från banbilder Ni hade bättre väder än oss hoppas jag? (regn... Mulet...) Hängde det med nå killar från skellefteå?
Kostet78 skrev:Det värsta med att fota är att man inte får va med på bild själv!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|