Kemora

lundqvistm

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2007
Hoj
kawasaki er6-f
Jag och Ante åker till Kemora i slutet av juli.

Är det fler som tänkt åka? Hör gärna av er isf så kan vi kanske samåka, priserna på RGline är ju inte att leka med...

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Ei sa peitä!!!

Jag ska också till Kemora fast 18-19 juli! :tummenupp Bankörning den 18:e och tävling den 19:e, jag har blivit tillfrågad av team Mcdoktorn om att köra ERF den 19:e och tackat ja. Vore perfekt med lite supporters, mekaniker, fotografer och annat smått och gott på plats i Finlandia. :)

lundqvistm

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2007
Hoj
kawasaki er6-f
Japp, RGline vet hur man tar betalt!

Det är helt sjukt men det lönar sig att åka via stockholm...

Green virus

Rastar Ducatis...
Gick med
18 Aug 2007
Hoj
Kawasaki ZX6R -05, FZ600s -02
Jag är intresserad,
men ska till irland 14 - 21(juli) verkar det som å lär ju vara duktigt pank när jag kommer hem.. Men hur som haver när bär det av å hur mycke har ni räknat att allt kommer kosta/skalle

rikardo_

Ny medlem
Gick med
2 May 2008
Hoj
2009, yamaha, r1
Jag är också sugen, beror på om jag är hemma eller inte. Hur hade ni tänkt göra med transporten? Bil och släp eller ska ni köra ned? Vad kostar själva bankörningen och jag antar att alla får köra åså?

lundqvistm

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2007
Hoj
kawasaki er6-f
Vi åker bil + släp. Det är ju färjekostnaden som drar iväg. Info om kursen finns på smc:s hemsida.

Green virus

Rastar Ducatis...
Gick med
18 Aug 2007
Hoj
Kawasaki ZX6R -05, FZ600s -02
nä det blir inge kemora tyvärr, hade vart jätteskoj.
Funderar på att stilla abstinensen på mittsverige den 7-8 aug istället.. kul om fler hakar på då:D

/:hojsmilie

Skeptisk!

Energisnål
Gick med
8 Jan 2005
Hoj
ZX 6a , KX250
Hallå!
Jag är intresserad av att hitta någon/några att samåka med till Kemora här i från Umeå! Har ni någon pejl på kostnader/person?

Hälsningar
/Pär

lundqvistm

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2007
Hoj
kawasaki er6-f
Hallå!
Jag är intresserad av att hitta någon/några att samåka med till Kemora här i från Umeå! Har ni någon pejl på kostnader/person?

Hälsningar
/Pär

Färjan 1120 + (ca 2300 delas på antal personer) + kostnad för släp, också beroende på hur många som åker och vilket släp vi får tag på.

Ungefär så har jag för mig att det var... det går ju lätt att kolla på RGlines hemsida (ocker)

Targ

Hojbiten
Gick med
8 Jan 2005
Hoj
Honda CBR 600 1999, Daytona 675 - 2008
Jag tänker nog också åka. Om man kollar på kursens sida på SMC så ser man att kursen kostar 3000kr sedan tillkommer RGLines avgift på 1 296:- (med SMC-rabatt)...

Smidigast blir väl att åka på söndagen den 27:e?

lundqvistm

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2007
Hoj
kawasaki er6-f
Eftersom att vi är lite lata av oss så åker vi bil! Känns skönt med packning, sen vet man ju aldrig om man lyckas hålla sig på två hjul alla dagar... :gnissla

Vi har bokat färja till vasa på söndag och hem på fredag så det blir väl kanske ett stopp på vasalandia eller nåt efter kursen :yoparty
Färjan gick ju hem vid 19 på torsdag och det är ju kanske lite tajt om kursen håller på till 17-18.

lundqvistm

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2007
Hoj
kawasaki er6-f
Kemoraveckan blev en succé, man hinner mycket på 4 dagar med grymma instruktörer.

Nu sitter jag och väntar in de 2000 bilder och 2 timmar film som blev resultatet. Hoppas att det är fler från Umeå som tar chansen och åker nästa år, för banan är tydligen redan bokad.

Det är BKK i Fällfors den 7:e september. Mer information finns på smc västerbottens hemsida. Jag och Ante har nog tänkt åka...

lundqvistm

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2007
Hoj
kawasaki er6-f
Men ante, hur ska vi kunna ha EN banhoj? Fortsätter du att nedvärdera din körning så får du leka spätta, för jag åker då inte med dig!!!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept