Ken Ring!

Nå?

• Antal röstningar
    0

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
fan, det svänger ju! :banana

synd bara att texten är så fruktansvärt pinsam:död:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Tillsammans med Feven, hon som gastade "bränn bhån" så måste Ken vara det pinsammaste skämt som finns.

Det är ju klart, Mona Salin finns också men hon lirar i en egen liga.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Jag tyckte den var skitdålig. Nu gillar jag iofs inte hiphop särskilt mycket, förutom gamle gode Slim Shady och nån låt med Snoop, men den här var ändå en av dom sämre.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Han om någon skulle utvisas från landet..
I vissa länder skulle han blivit hängd på torget för snacket han gjorde riktat mot kungafamiljen.

Sånt gör man inte.

Nej vi måste ju tänka på kungafamiljens känslor. Det kan inte vara lätt att vara född som adel.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Dogge är en riktig rebell. Gangsta som få.
[YOUTUBE-ID]A9OuRGm0Ovw[/YOUTUBE-ID]

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
Suzuki RMZ 450
Nej vi måste ju tänka på kungafamiljens känslor. Det kan inte vara lätt att vara född som adel.

Lätt och lätt. Sitter du själv i den sitsen så du kan bedöma det ?

Har vi en kungafamilj så ska den också hyllas. Dom representerar hela Sverige. Är det då rätt av en halv svensk och stå och smutskasta dom inför publik, utanför slottet, utan att högvakten får dra en salva med ak5:an i pannan på honom.
Inte för det spelar så stor roll, men jag blir mer lack när en halv svensk gör det än om en Svensk svensk gör det..

Är ungefär som att elda Sveriges flagga, 1 av 10 kanske skulle fråga vad fan den personer höll på med och eventuellt läxa upp han/henne. I USA tex, slulle nog 9 av 10 göra samma sak. Men inte i lilla oskyldiga Sverige där man inte får tycka och tänka som man vill.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Kommentarer om att hiphop rider på andras musik är lite väl att slå in öppna dörrar. Det bygger på, och har alltid byggt på, samplingar.

Ken Ring har en hel del kvaliteter som rappare, gangstaryktet är det andra som tejpar på honom, låtarna har oftast ganska snälla texter tycker jag.

Finns mycket högklassig svensk hiphop. Givetvis spelas den inte på riksradion, man får leta lite utanför. Embee är en beatmakare av världsklass t.ex.

Här har ni bra skit från Svedala:

On the grind - Supersci
Diamanttårar - Organism 12
Topp Doggz - Petter ft Looptroop

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Lätt och lätt. Sitter du själv i den sitsen så du kan bedöma det ?

Har vi en kungafamilj så ska den också hyllas. Dom representerar hela Sverige. Är det då rätt av en halv svensk och stå och smutskasta dom inför publik, utanför slottet, utan att högvakten får dra en salva med ak5:an i pannan på honom.
Inte för det spelar så stor roll, men jag blir mer lack när en halv svensk gör det än om en Svensk svensk gör det..

Är ungefär som att elda Sveriges flagga, 1 av 10 kanske skulle fråga vad fan den personer höll på med och eventuellt läxa upp han/henne. I USA tex, slulle nog 9 av 10 göra samma sak. Men inte i lilla oskyldiga Sverige där man inte får tycka och tänka som man vill.
Jag sitter exakt i den sitsen att bedöma det. Det är få saker som jag är så säker på. Ifall någon säger att kungahuset har det svårare än någon annan och att det är synd om dom så är dom antingen hjärntvättade eller rikemansbarn födda med aspergers.

Du tycker alltså att man ska få skjuta en kille för att han tycker och tänker som han vill och sen är du förbannad på sverige för att "man inte får tycka eller tänka som man vill"? Trollar du eller är du så här dum?

Varför ska man behöva hylla någonting ifall man inte själv fått vara med och bestämma? Det du föreslår är alltså att om det är någon sak som man inte valt, som ingen valt, och som man tycker är fel, så ska man skjutas i skallen ifall man säger emot och försöker ändra på det? Synd att nazityskland föll, där delade man dina åsikter om det. Troligtvis dina åsikter om en hel del andra saker också. Halv svensk...

Att elda upp sveriges flagga i sverige är någonting HELT annat än att elda upp amerikas flagga i amerika. Av flera anledningar. Bland annat så har inte flaggan samma symboliska värde i Sverige. Sveriges flagga har betytt väldigt lite för sverige jämfört med amerikas flagga. Amerika består av väldigt många folkslag utan gemensam historia, ingenting som band dom samman. Det de hade gemensamt var amerikas flagga, deras nya land, och därför har den väldigt hög status där borta.

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
Jag sitter exakt i den sitsen att bedöma det. Det är få saker som jag är så säker på. Ifall någon säger att kungahuset har det svårare än någon annan och att det är synd om dom så är dom antingen hjärntvättade eller rikemansbarn födda med aspergers.

Du tycker alltså att man ska få skjuta en kille för att han tycker och tänker som han vill och sen är du förbannad på sverige för att "man inte får tycka eller tänka som man vill"? Trollar du eller är du så här dum?

Varför ska man behöva hylla någonting ifall man inte själv fått vara med och bestämma? Det du föreslår är alltså att om det är någon sak som man inte valt, som ingen valt, och som man tycker är fel, så ska man skjutas i skallen ifall man säger emot och försöker ändra på det? Synd att nazityskland föll, där delade man dina åsikter om det. Troligtvis dina åsikter om en hel del andra saker också. Halv svensk...

Att elda upp sveriges flagga i sverige är någonting HELT annat än att elda upp amerikas flagga i amerika. Av flera anledningar. Bland annat så har inte flaggan samma symboliska värde i Sverige. Sveriges flagga har betytt väldigt lite för sverige jämfört med amerikas flagga. Amerika består av väldigt många folkslag utan gemensam historia, ingenting som band dom samman. Det de hade gemensamt var amerikas flagga, deras nya land, och därför har den väldigt hög status där borta.
vet inte säkert men tror faktiskt att det är olagligt att bränna flaggor,har inte hört låten,är den bra så är det väl det första bra ken ring har gjort antar jag,är inte min favorit i vilket fall.
men man får ju tycka som man vill,sen är jag i sak emot rena påhopp på kunga familjen humorserien som paradoierade på kungahuset var ju under bältet många ggr tycker jag.
visserligen har de ganska glassigt men satan vad påpassade,nu senast madde rökte stora rubriker i media,ja och? även dom måste torka sig i arlset.

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Har vi en kungafamilj så ska den också hyllas.
...
Men inte i lilla oskyldiga Sverige där man inte får tycka och tänka som man vill.
Nu får du ju bestämma dig. Först säger du att alla SKA, sen gnäller du för att man inte får tycka som man vill. Man kan inte äta kakan och ha den kvar. Antingen så får alla tycka som dom vill eller så måste alla tycka likadant, eller menar du att man ska få tänka som man vill men inte visa det? Förklara hur du tänker. :va

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Nu får du ju bestämma dig. Först säger du att alla SKA, sen gnäller du för att man inte får tycka som man vill. Man kan inte äta kakan och ha den kvar. Antingen så får alla tycka som dom vill eller så måste alla tycka likadant, eller menar du att man ska få tänka som man vill men inte visa det? Förklara hur du tänker. :va
Tror han menade så här.

"Men inte i lilla oskyldiga Sverige där man inte får tycka och tänka som jag vill."

Annars måste man ju säga att det är klart i klass med "Jag ska flytta till ett land som inte tar emot invandrare".

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC