KetogaN´s Ultramix av SMC Tjejbandag på Knutstorp 2003-06-27

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Yasha skrev:
:D Vad snabb du var och vad bra det blev, KetogaN!!! :fakta :tummenupp :rock

Skitkul att se det så bra ihopklippt och med frän musik till (rätt mycket humor... :p ).

Men är det bara jag som tycker att det ser ut att gå så lååångsamt?!? :confused: För jämfört med hur det kändes när man gazzade därute, så ser iaf jag ut som en snigel... :(

Jag hade gett mig f-n på att inte Åsa skulle få köra ifrån mig, men tävling? Inte vi inte!!! :D

Kul som f-n var det iaf!!! En go' känsla finns i magtrakten, som kommer sitta i lääääänge!!! :cool:
Det ser inte långsamt ut ifrån min kamerapåtanken filmning, jag klipper & klistrar så ska ni snart få se på di snabbe tösera.

(inte mycket man hinner se av dig iof) :rolleyes:
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Chrille skrev:
Tror du på den själv :crash Såg allt att du var uppe och nosa på insidan på Åsa flera gånger när hon drev ut i svängarna .. Om nu inte folk hade legat ivägen och Åsa hade ökat och du hade ökat och......REJSA!!!! :rock
Vad ska jag säga? Avslöjad?!? :rodnar Man får ruggiga horn därute på banan... :fakta (FYI: Yasha är japanska för hondjävul...)

Och Tweetie, jag "firade" också 1 år med A-kort, den 27/6! Vilken present, att köra på en tjejbandag och gazza järnet! (och med det inlägget, så ville jag inte skryta utan bara påpeka att det inte krävs långvarigt körkort för att gilla att gazza på bana!)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
GSXR1100R skrev:
Det ser inte långsamt ut ifrån min kamerapåtanken filmning, jag klipper & klistrar så ska ni snart få se på di snabbe tösera.

(inte mycket man hinner se av dig iof) :rolleyes:
Hmm... ja, som sagt så försökte jag ju ge dig en chans att ligga bakom en stund, men den chansen utnyttjade du ju till att KÖRA OM på rakan!!! :D

Se'n var det ju omkörningsförbud på resten av banan, så då fick jag ju ligga bakom dig och toura i kurvorna! :fakta
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Yasha skrev:
Hmm... ja, som sagt så försökte jag ju ge dig en chans att ligga bakom en stund, men den chansen utnyttjade du ju till att KÖRA OM på rakan!!! :D

Se'n var det ju omkörningsförbud på resten av banan, så då fick jag ju ligga bakom dig och toura i kurvorna! :fakta
Oj nu gick modem sönder....
 

Nagy

www.smcskane.com BKK
Gick med
22 Apr 2003
Ort
I Skogen
Hoj
R6a
Vackert! Filmen nersparad inför vinter så man kan dröma sig tillbaka till denna förträffliga dag. Ngn som vill köpa Instruktörsplatsen till nästa års Tjejdag?? Sorry inte till salu! Speciellt inte om samma härliga gäng kommer tillbaks!
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Lazy skrev:
Vackert! Filmen nersparad inför vinter så man kan dröma sig tillbaka till denna förträffliga dag. Ngn som vill köpa Instruktörsplatsen till nästa års Tjejdag?? Sorry inte till salu! Speciellt inte om samma härliga gäng kommer tillbaks!
Om man får, så.... GÄRNA!!! Fy f-n vad jag hade kul! :rock

Lovar du att skrämma upp oss i ytterligare lite snabbare tempo då? :skrämd
(Eller det kanske bara är jag som behvöer lite mer fart... :crash )
 

Nagy

www.smcskane.com BKK
Gick med
22 Apr 2003
Ort
I Skogen
Hoj
R6a
Självklart nästa år blir det steg 2 och då skall Åsa bli åksjuk på riktigt eller?
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Lazy skrev:
Självklart nästa år blir det steg 2 och då skall Åsa bli åksjuk på riktigt eller?
:fakta Bäst jag behåller motarden, så hon får jobba lite i kurvorna. Det gungar ju så skönt där!!! :tummenupp Framförallt om bakfjädringen är för mjuk... :p
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Lazy skrev:
Självklart nästa år blir det steg 2 och då skall Åsa bli åksjuk på riktigt eller?
Hohoho snart så kommer Åsa att :zpy igen, redan på Lördag så ska hon åka karusell :D
Tror att hon behöver käka sjösjukepiller innan körningen.
 

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Lazy skrev:
Självklart nästa år blir det steg 2 och då skall Åsa bli åksjuk på riktigt eller?

Jag ser redan fram emot nästa år!!! Bara det blir samma "braiga" instruktörer.

Av ren nyfikenhet, vad fick ni för feed-back från oss tjejer på utvärderingen?

Och jag hoppas väl att jag ska komma på ett knep att slippa bli åksjuk, inget vidare kan jag säga. :zpy
Har fått tips att äta lakrits innan körningen, salmiak eller vad det nu heter skall visst hjälpa mot detta.
 

Nagy

www.smcskane.com BKK
Gick med
22 Apr 2003
Ort
I Skogen
Hoj
R6a
Av ren nyfikenhet, vad fick ni för feed-back från oss tjejer på utvärderingen?

Kritiken var positiv och alla verkade nöjda. Nästan alla hade skrivit egna kommentare vilket inte är så vanligt på de vanliga körningarna. Där var dock visst ngn som ville åka fortare!!! Ingen du känner? :D

Men kom gärna med förslag på förbättringar. Minst tre av instruktörerna finns på sporthoj.com och lyssnar :hej
 

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Lazy skrev:
Kritiken var positiv och alla verkade nöjda. Nästan alla hade skrivit egna kommentare vilket inte är så vanligt på de vanliga körningarna. Där var dock visst ngn som ville åka fortare!!! Ingen du känner? :D

Men kom gärna med förslag på förbättringar. Minst tre av instruktörerna finns på sporthoj.com och lyssnar :hej

Det måste ha varit GSXR1100R som kom med den kommentaren, eller :rolleyes:

Jag skrev ju en hel del på formuläret och jag har ännu inte kommit på något mera att komplettera med. Ni var så jäkla :tummenupp helt enkelt.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Åsa skrev:
Det måste ha varit GSXR1100R som kom med den kommentaren, eller :rolleyes:
I så fall skrev han ju ner sina innersta drömmar och önskningar, för vad jag vet så hade han många chanser! Att köra fortare alltså!!! :D
Jag skrev ju en hel del på formuläret och jag har ännu inte kommit på något mera att komplettera med. Ni var så jäkla :tummenupp helt enkelt.
Kan inte annat än instämma! :fakta Det blev ju en "automatisk" indelning av röda gruppen också efter ett par pass, var det avsiktligt eller bara blev det så? Automatiskt alltså?!? :confused:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top