brandes
utan hoj så har man inget liv
jag säger bara jäklar vilka grabbar altså diggar aprikian när han gör den långe stpooien altså. föressten någon som vet vilka låtar det var
Läs tråen så ser du vilka det va..brandes skrev:2478173jag säger bara jäklar vilka grabbar altså diggar aprikian när han gör den långe stpooien altså. föressten någon som vet vilka låtar det var
ja mina me... fan va grymma dom är... :avis!Joockey skrev:2478322Fyfan! Mina förebilder!
dom är allt duktigaMr EmCom skrev:2478423ja mina me... fan va grymma dom är... :avis!
snälla skippa moppesnacket...gileraaa skrev:2478460dom är allt duktiga
men vigetor elr nått kunde typ stegra och göra massa saker med en gammal mt5 helt orginal så det går ju
jag kunde inte ens göra stoppies med moppen
OBS:Moppen är såld så att ni inte ska jävlas om det
gileraaa skrev:2478460dom är allt duktiga
skulle typ varit tuffast i klassen om jag kunde köra som dom alla brudar skulle älskat mig ahh varför är jag så dålig jag vill vara lika bra
OBS:Moppen är såld så att ni inte ska jävlas om det
hahahahahaBärgren skrev:2478530Anars kan du sänka en 240 åch måntera en dumpfventil så trår ja at allla brydar bara stå å gappar ner du kåmer tjöradess.
Bärgren skrev:2478530Anars kan du sänka en 240 åch måntera en dumpfventil så trår ja at allla brydar bara stå å gappar ner du kåmer tjöradess.
nej.. du ska inte ta åt dig.. vi hadde bara lite kul å din "singatur" (eller va man ska säga) på bike.se du sa att du skulle ha en japs bil å trimma/styla den.. men den fick max kåsta 20k...gileraaa skrev:2478547taskigt sagt
gör inte så jag ångrar mig och köper knark snälla sig att den är finMr EmCom skrev:2478556nej.. du ska inte ta åt dig.. vi hadde bara lite kul å din "singatur" (eller va man ska säga) på bike.se du sa att du skulle ha en japs bil å trimma/styla den.. men den fick max kåsta 20k...
därav en kap-sänkt 240 me dumpis... så ta inte åt dig..
bmwgileraaa skrev:2478584gör inte så jag ångrar mig och köper knark snälla sig att den är fin
http://www.blocket.se/vi/9301902.htm?ca=17_s
Har du skaffat 125:agileraaa skrev:2478584gör inte så jag ångrar mig och köper knark snälla sig att den är fin
http://www.blocket.se/vi/9301902.htm?ca=17_s
ne har 19k som jag kan göra vad jag vill medLundgren skrev:2478629Har du skaffat 125:a
Vad gör du då här?gileraaa skrev:2478637
ne har 19k som jag kan göra vad jag vill med
funderar på bil men jag har pengar så jag kan köpa125a men jag tror inte detLundgren skrev:2478646Vad gör du då här?
köp 125:a!gileraaa skrev:2478647funderar på bil men jag har pengar så jag kan köpa125a men jag tror inte det
gileraaa skrev:2478647funderar på bil men jag har pengar så jag kan köpa125a men jag tror inte det
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|