Killåkartråden onsdagar

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Enligt min åsikt vore det ju fantastiskt kul om vi någon onsdag åkte ihop hela tjejgänget och hela killgänget, men det kanske bara är min?:)

...och kanske avslutade med en hejdundrande orgie så spridningen av könssjukdomarna inte tog sån tid som dom gör idag.

Buksvågrar/-svägerskor är vi allihopa, men kan vi verkligen vara säkra på att alla har samma sjukdom? Att veta att man inte fick nån NY sjukdom skulle ju underlätta hoppandet mellan partners för alla inblandade.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Måste ju vara jobbigt med alla tjejer som försöker pracka sig på er så ni måste starta en egen killkörning;)
Gillar att det står "Vi kör inte så att alla kan hänga med, nybörjare som rääsergubbe." :D

Enligt min åsikt vore det ju fantastiskt kul om vi någon onsdag åkte ihop hela tjejgänget och hela killgänget, men det kanske bara är min?:)

Ungefär som Kommunismen, fin tanke men funkar skitdåligt i verkligheten.

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
...och kanske avslutade med en hejdundrande orgie så spridningen av könssjukdomarna inte tog sån tid som dom gör idag.
Det hela kommer snarare att avslutas med att hälften av killarna ligger på sjukan i sina försök att impa på cheyerna. Vi vill ha våra liv i behåll - länge leve killåkartråden!

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.

Buksvågrar/-svägerskor är vi allihopa, men kan vi verkligen vara säkra på att alla har samma sjukdom? Att veta att man inte fick nån NY sjukdom skulle ju underlätta hoppandet mellan partners för alla inblandade.

Men HERREGUD! Är det det ni menar med feta nerlägg??!! Å shit, jag trodde det betydde nåt helt annat! :glömdet

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Men HERREGUD! Är det det ni menar med feta nerlägg??!! Å shit, jag trodde det betydde nåt helt annat! :glömdet

Ja, nu blev det genast mer intressant att åka med i killkörningen, inte sant? Jag antar att din avatar och profilbild inte är beskurna som dom är av en slump?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
:ligga i :kurvorna

Big twins! :yoparty

80450552.jpg

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
... Jag antar att din avatar och profilbild inte är beskurna som dom är av en slump?

Självklart inte!
Precis som det antagligen finns en väldigt god anledning för dig att behålla hjälmen på på din avatar? :såjaponken

Last edited:

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Last edited:

Noyah

posör!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
KTM 790 AdvR
Tur att man är bortrest, mitt sommar ställ som jag köpt på cypern har inte landat än.
Praktiskt när man kör offroad och grenarna smiskar en.

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Ja, tack och lov för det! Här sitter en anständig karl och hittar sån här fläskporr i mitt favoritforum - fy skäms på er snuskpellar och pullor, nej jag menar pellar!!:arsele:D

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år