Killar är oförståelsebara

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
valmers skrev:
Den var lätt: Betuttad tomtefar slickar bönande katt och kör upp tummen... (sen var resten censurerat)
 
Last edited:

craze

Allmänt keffo
Gick med
6 Mar 2003
Ort
City
Hoj
Aprilia RSV Mille R, BMW R1200GS Adventure, Yamaha Neos, Trampcykel
valmers skrev:
Du är över trettio år; några fellatiokunskaper måste du väl besitta?
Det är nog snarare så att gamla människor inte vet att det finns något annat än missionären?
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
valmers skrev:
Du behöver inte raka ett hårstrå från halsen och nedåt.

Jo, det är inte sjuttiotalet längre. Det inte kul med hår mellan tänderna, varken för killar eller tjejer.


Äh, hår är manligt, de tjejer som tycker att det är äckligt är nog felprogrammerade eller nåt. Dessutom brukar det väl inte fastna mellan tänderna? Man ska inte tugga på det!
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Chris Ash skrev:
Äh, hår är manligt, de tjejer som tycker att det är äckligt är nog felprogrammerade eller nåt. Dessutom brukar det väl inte fastna mellan tänderna? Man ska inte tugga på det!
Bort med skiten.
 

Coola Ola

Guest
valmers skrev:
Bort med skiten.

Håller med Herr Valmers här, kroppshår är klart osnyggt. O det är klart man ska ha porrpung. Bra ur pungsvettssynvinkel om inte annat. :tummenupp
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Ska jag vara allvarlig för en stund så fattar jag mig inte på kroppshårsfixeringen som råder idag, vem har indoktrinerat folk att det är en styggelse? Visst, om man har ryggen full med päls så kan jag förstå om man vill ha bort det. Men "naturlig hårväxt" är inte mer äckligt än håret man har på huvudet. Kan tex inte för mitt liv förstå mig på killar som pallar att sitta och raka/vaxa bröstet och armhålorna. :va

Visst är det upp till var och en, men lite larvigt börjar det bli.....
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Haha, nu fick jag fram länken :hihi

Jag kan ställa upp på de flesta punkter där. Vad är det som är så oförståeligt? ;)
 

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Dreads kan vara ett alternativ kanske. Förstå vilka unika raggningsrepliker som skulle bli möjliga. "Hey baby, ska du med hem och kolla mina könsdreads?" till exempel.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Chris Ash skrev:
Ska jag vara allvarlig för en stund så fattar jag mig inte på kroppshårsfixeringen som råder idag, vem har indoktrinerat folk att det är en styggelse? Visst, om man har ryggen full med päls så kan jag förstå om man vill ha bort det. Men "naturlig hårväxt" är inte mer äckligt än håret man har på huvudet. Kan tex inte för mitt liv förstå mig på killar som pallar att sitta och raka/vaxa bröstet och armhålorna. :va

Visst är det upp till var och en, men lite larvigt börjar det bli.....

Jag har massa bilder på datorn som bevisar att rakad mus är roligare och tydligen skönare än hårig kisse.
Fast jag antar att jag kommer att bli bannad om jag slänger upp de så det får vara.
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
soppatorsken skrev:
Jag har massa bilder på datorn som bevisar att rakad mus är roligare och tydligen skönare än hårig kisse.
Fast jag antar att jag kommer att bli bannad om jag slänger upp de så det får vara.

Nu snackade vi iofs killar och huruvida hår på bröstet mm är manligt, men visst det går väl att resonera på samma sätt om tjejer även om deras traditioner att ta bort håret sträcker sig en bit längre tillbaka i tiden.
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Chris Ash skrev:
Ska jag vara allvarlig ....
....men lite larvigt börjar det bli.....

Jag håller med dig MEN vad förväntar du dig av en tjej?

Det finns många killar som tror att personlig hygien och vård av utseende är tvål, vatten och en nagelknipsare men förväntar sig att tjejer ska vara hårlösa, väldoftande och pyntade som julgranar. DET luktar än värre.
 

Micke_Lindstrom

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki GPZ 900R
URRninja skrev:
Dreads kan vara ett alternativ kanske. Förstå vilka unika raggningsrepliker som skulle bli möjliga. "Hey baby, ska du med hem och kolla mina könsdreads?" till exempel.

:rofl Ja det är konstigt att könsdreads inte har blivit populärare än vad dom är.
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
soppatorsken skrev:
Jag har massa bilder på datorn som bevisar att rakad mus är roligare och tydligen skönare än hårig kisse.
.....


Behöver du bilder? Fråga någon som har testat istället... :tungan

fototjopp vettu
 

micke85

Sommar och sol där jag bor
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Paris
Hoj
Ninja zx6r
soppatorsken skrev:
Jag har massa bilder på datorn som bevisar att rakad mus är roligare och tydligen skönare än hårig kisse.
Fast jag antar att jag kommer att bli bannad om jag slänger upp de så det får vara.

komigen lite får du offra dig :7peta :)
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Chrille skrev:
Jag håller med dig MEN vad förväntar du dig av en tjej?

Det finns många killar som tror att personlig hygien och vård av utseende är tvål, vatten och en nagelknipsare men förväntar sig att tjejer ska vara hårlösa, väldoftande och pyntade som julgranar. DET luktar än värre.

Jag håller med om det, men det är lite svårt att få en tjej till fjollig för att hon rakar benen....hähä..lite annan angreppsvinkel så att säga.

Men, tjejer få gärna vara håriga för min del. Jag tycker inte, med min bastanta bröstbehåring, att jag är den rätte att ställa de kraven.... :D
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top