Tummen upp? Upp var?valmers skrev:Rebus:
Tummen upp? Upp var?valmers skrev:Rebus:
Den var lätt: Betuttad tomtefar slickar bönande katt och kör upp tummen... (sen var resten censurerat)valmers skrev:Rebus:
Du är över trettio år; några fellatiokunskaper måste du väl besitta?Mattias skrev:Tummen upp? Upp var?
valmers skrev:Du behöver inte raka ett hårstrå från halsen och nedåt.
Jo, det är inte sjuttiotalet längre. Det inte kul med hår mellan tänderna, varken för killar eller tjejer.
Bort med skiten.Chris Ash skrev:Äh, hår är manligt, de tjejer som tycker att det är äckligt är nog felprogrammerade eller nåt. Dessutom brukar det väl inte fastna mellan tänderna? Man ska inte tugga på det!
valmers skrev:Bort med skiten.
Chris Ash skrev:Ska jag vara allvarlig för en stund så fattar jag mig inte på kroppshårsfixeringen som råder idag, vem har indoktrinerat folk att det är en styggelse? Visst, om man har ryggen full med päls så kan jag förstå om man vill ha bort det. Men "naturlig hårväxt" är inte mer äckligt än håret man har på huvudet. Kan tex inte för mitt liv förstå mig på killar som pallar att sitta och raka/vaxa bröstet och armhålorna.
Visst är det upp till var och en, men lite larvigt börjar det bli.....
soppatorsken skrev:Jag har massa bilder på datorn som bevisar att rakad mus är roligare och tydligen skönare än hårig kisse.
Fast jag antar att jag kommer att bli bannad om jag slänger upp de så det får vara.
Chris Ash skrev:Ska jag vara allvarlig ....
....men lite larvigt börjar det bli.....
URRninja skrev:Dreads kan vara ett alternativ kanske. Förstå vilka unika raggningsrepliker som skulle bli möjliga. "Hey baby, ska du med hem och kolla mina könsdreads?" till exempel.
soppatorsken skrev:Jag har massa bilder på datorn som bevisar att rakad mus är roligare och tydligen skönare än hårig kisse.
.....
Fast jag antar att jag kommer att bli bannad om jag slänger upp de så det får vara.
Chrille skrev:Behöver du bilder? Fråga någon som har testat istället...
fototjopp vettu
Chrille skrev:Jag håller med dig MEN vad förväntar du dig av en tjej?
Det finns många killar som tror att personlig hygien och vård av utseende är tvål, vatten och en nagelknipsare men förväntar sig att tjejer ska vara hårlösa, väldoftande och pyntade som julgranar. DET luktar än värre.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|