Killar på fyllan..

• Thread starter Thread starter Kia
  • Start date Start date
2fast4hjo skrev:
Jag föredrar helt klart fulla killar framför fulla tjejer. :gnissla
Har längre undrat varför flera tjejer låser in sig på toaletten samtidigt :confused:
Går det fortare att pissa/skita när någon ser på. Fick en gång svaret "vi pratar hemligheter" men va fan..alla hör ju vad ni säger endå så varför upppehålla toaletterna med detta "skitsnack".

Nä, inte hör man hemligheter om man låser in sig på toan. Sålänge man inte skriker är det ju lugnt. Lite tjejsnack är givet en kväll på fyllan.

Jonathan skrev:
Men måste man ha tjejsnacket på toaletten :confused:

Måste måste man väl inte men det blir smidigare att ta det inne på toan istället för i toalettkön. Praktiskt att ta två flugor i en smäll så att säga :tummenupp

Bikerbitch skrev:
Hemligaste stället av dom alla ju. Dit in kommer inga killar så att man får prata ostört :fyllisar
Men om jag skulle ha "killsnack" (ja vi hittar på det ordet hehe)
så skulle jag ju ha valt t ex en soffa i ett avskilt rum,
inte ett litet bås där folk skiter och pissar och den enda sittplatsen
är just där detta utförs.

Oddjob skrev:
Men om jag skulle ha "killsnack" (ja vi hittar på det ordet hehe)
så skulle jag ju ha valt t ex en soffa i ett avskilt rum,
inte ett litet bås där folk skiter och pissar och den enda sittplatsen
är just där detta utförs.

På vilken krog eller pub hittar du en soffa i ett avskilt rum?
Toaletten är ett avskilt rum, där du faktiskt kan sitta ner ett tag om så önskas.

Bikerbitch skrev:
Hemligaste stället av dom alla ju. Dit in kommer inga killar så att man får prata ostört :fyllisar

Mycket möjligt.. Men ni har aldrig tänkt på att det kanske finns folk som går till toaletten och som vill använda den vad den faktiskt är till för ?

:gnissla

Jonathan skrev:
Mycket möjligt.. Men ni har aldrig tänkt på att det kanske finns folk som går till toaletten och som vill använda den vad den faktiskt är till för ?

:gnissla

Gissa varför kön till tjejtoan brukar vara lååååååång och kön till killarnas kort...

Oddjob skrev:
Det gör ni visst, vad använder du annars rövhålet till? :va
Att sitta på :rolleyes:
Driver ju med er, klart som fasiken vi skiter. Dock är det sällan jag springer på toaletten med andra tjejer eftersom jag sällan är ute på krogen. Räcker med allt skvaller jag får höra utav grabbarna på jobbet.

Bikerbitch skrev:
Tjejer baaaajsar aldrig :gnissla

Nää eller hur :rolleyes:

Men iom att ni är utrustade som ni är så används således toaletten till annat än fast avföring. Aight ? (<- slanguttryck som betyder "okey").

Eller ni kanske föredrar att kila ut på gatan, dra ner brallorna o slå er en sjua (om det är fysiskt möjligt?) istället ? :hihi

Paradoxy skrev:
Det använder riktiga män när kvinnorna har mens :näsblod

Two in the pink and one in the stink :mattias
(bifogar bild så ni vet hur det ska gå till)

Bifogat

• two in the.JPG
    two in the.JPG
    10.1 KB · Visningar: 62
Last edited:
Bikerbitch skrev:
Räcker med allt skvaller jag får höra utav grabbarna på jobbet.

Du får i alla fall se dem.:( Jag jobbar på sjukhus där alla medarbetarna är kvinnor. De enda mansrösterna jag hör är i form av diktat.

För att återknyta till tidigare inlägg så vart den en kollega till mig som fick in ett diktat där läkaren hade suttit på toaletten och dikterat. :brinnerup

Ta i trä så har jag inte råkat ut för sådana diktat, däremot så var det en som sjöng för mig. Mycket roligt har man hört :D

Last edited:
Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick