Killar som vill visa upp sig..

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
TukTuk skrev:
2497448 Är det bara jag som reagerade på smurfan bilden och utseende kommentarerna? Hon var väl ruskigt ful innan Gargagammel(?) fixade henne? :tungan

Ehhh? :va

vad gjorde Gargamel?? :näsblod

Bifogat

• gargamel.jpg
    gargamel.jpg
    51.2 KB · Visningar: 32

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
issi skrev:
2504290 Ehhh? :va

vad gjorde Gargamel?? :näsblod

Nu kan jag inte riktigt min smurfhistorik men visst var smurfan riktigt FUL från början tills Gargamel gjorde om henne för att skapa kaos och förvirra alla stackars smurfar( vid rödljuset ) i byn? :)

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
TukTuk skrev:
2504429 Nu kan jag inte riktigt min smurfhistorik men visst var smurfan riktigt FUL från början tills Gargamel gjorde om henne för att skapa kaos och förvirra alla stackars smurfar( vid rödljuset ) i byn? :)

hahha Smurfarna gick väl för typ 10-15 år sedan... vad ni kommer ihåg saker...

Moonman

Hittare
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
Honda CBR 929RR -01
Var det inte Gargamel som skapade smurfan och hon var ond och ful men sedan så gjordes hon god och vacker utav gammelsmurf?

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
från Donnie Darko: Gargamel skapade smurfan så att hon kunde infiltrera Smurfarna och skapa kaos (eller liknande), men deras godhet och bla bla bla övervann henne till den goda sidan. :)

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
TukTuk skrev:
2504429 Nu kan jag inte riktigt min smurfhistorik men visst var smurfan riktigt FUL från början tills Gargamel gjorde om henne för att skapa kaos och förvirra alla stackars smurfar( vid rödljuset ) i byn? :)

Heheheh!! Visste att vi hade något mer än bara längden gemensamt :tummenupp

Jag är kaos och förvirring personifierad... :tuttar :tuttar :tuttar

Moahahahha!!

Smurf-issi

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Werzion skrev:
2504596 från Donnie Darko: Gargamel skapade smurfan så att hon kunde infiltrera Smurfarna och skapa kaos (eller liknande), men deras godhet och bla bla bla övervann henne till den goda sidan. :)

så man kan säga att tjejer är av ondo, men ibland kan vi övervinna dom till oss goda (killar)... det där med ond och ful och vacker o god är ju båg, oftast är de vackra onda... :)

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
bmwjohan skrev:
2493939 om jag kunde slanga iväg, tittandes bakåt med bara en hand på styret så skulle jag också göra det vid varje trafikljus. fast jag skulle inte göra det för att imponera på folk, jag skulle göra det för att irritera folk :D

Eller varför inte:
- Bara för att man kan! :D

Sjlv håller jag krampaktigt i styret och försöker förstå vad som menas med motstyrning samtidigt som blicken "mål-låser" på rödljuset och det tar 2 sek. extra att fatta att hela stolpen är på väg att bli grön! :näsblod

// Niklas
P.S Fenomenet du beskriver är med stor sannolikhet endast av manlig karraktär! D.S

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
issi skrev:
2493915
Kanske en och annan kille här på forumet känner sig träffad?? :D

Puss å kram!

/issi
Jo händer fan titt som tätt, börjar bli lätt jobbigt:rolleyes:
Då chejjerna bah vill åt min kropp och hoj, sen skiter dom i vem jag igentligen är, :gråta
Dock så drar inte chejjerna på slangen, utan tittar med stora ögon på mig och putar lätt med läpparna, det kan få mig att vingla till när det blir grönt, slutar oftast in i en stople men men...:tuttar

blackis1

Fri fart under ansvar åt folket!
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSX-R 1100, gillade skarpt K1200S, Väntar på ny Blackbird?
J.Andersson skrev:
2498410 Inte skulle jag!

0015.jpg

:corn
Å vad porrig du ser ut.
Men du fyller ju inte ens ut stället.
Ring mig! :kär

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
blackis skrev:
2505243 Å vad porrig du ser ut.
Men du fyller ju inte ens ut stället.
Ring mig! :kär
Nä det är klart, Det är ju "fult med fett" :hihi

Gick med
29 Oct 2006
Hoj
Honda cbr
issi skrev:
2493915 Detta är ett mystiskt fenomen som drabbat mig ett stort antal gånger...

I regel går det till ungefär så här:

Jag kör fram till ett rödljus och stannar med min lilla hoj för att vänta på att det ska slå om till grönt.

Kille på hoj kör upp och ställer sig bredvid... Killen ser då till sin stora fasa att det är en tjej på hojen bredvid... :skrämd
Detta triggar något typ av adrenalinpåslag vilket i sin tur resulterar att han genast börjar gasa lite extra, försöker se så stor, stark, och cool ut som bara han kan. När trafikljuset äntligen slår förvandlas han till någon typ av stuntkung och vrål-kör iväg, allra helst på bakhjulet med ena handen på höften coolt kollandes bakåt för att se min imponerade min...

Detta beteende kan därefter upprepas flera trafikljus på rad…. :squid

Kan detta beteende förklaras genom någon typ av tillfällig psykos som drabbar vissa killar på motorcykel när en viss kombination av faktorer uppträder, kanske;
Trafikljus som lyser rött + tjej på hoj brevid = psykos.. ? :näsblod

Ska här tillägga att jag absolut inte tar illa upp utan bara gapskrattar i min hjälm åt dessa killar som så gärna vill visa upp sig....

:rofl :rofl

Någon som upplevt något liknande?
Kanske en och annan kille här på forumet känner sig träffad?? :D

Puss å kram!

/issi

Ett antal gånger samma sak varje gång typ. Dessutom tycker som att det är extra kul att ligga och köra om hela tiden. Men jag tycker bara det är skojigt;)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha