Även jag sitter och tittar på annonser på kåpor men inte vågat beställa då man läser om dålig passform etc. Dessa utlåtanden är dock några år gamla så jag undrar som ovanstående inlägg om det finns någon som köpt kinakåpor under det gångna året och har lite feedback på passformen och skicket i allmänhet. Dyrt är det inte men om det bara kommer en kartong med prylar som får mig att utöka mina svordomar är intresset svalt. Köpte en cuts till min cbr och fick den idag (från HK) men inte provat den på hojen ännu. Skicket är väl inte som original men helt ok för pengarna. Något litet märke från dammkorn annars inget som man stör sig på - dock inte sett den i solen ännu. Tror att totalintrycket blir kalas om den bara passar mot originalbakdelen utan irriterande glapp. Gav £35 vilket blir klart billigare än hos hondahandlaren. Finns så många läckra kåpor att man inte vet vilken man skall köpa
Jag köpte mina från http://stores.ebay.com/auctmarts1?_rdc=1 och är mycket nöjd, passformen skulle jag säga är 99%. Jag har en gsxr 750 2008 så jag vet inte hur det är med andra hojar.
Lite dyrare men hitta ett par riktigt snygga till min hoj så då sparar jag ju lackkostnaden på 2k dessutom.
Hur lång tid tog det att få sakerna?
Jag köpte mina från http://stores.ebay.com/auctmarts1?_rdc=1 och är mycket nöjd, passformen skulle jag säga är 99%. Jag har en gsxr 750 2008 så jag vet inte hur det är med andra hojar.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|