Jag heter: Mathias
Bor: Just nu i Härryda men kommer flytta till Vallda i Mars
Kör just nu: Volvo C70
Har i garaget: BMW R1100S och en Kymco MXU fyrhjuling
Har utanför garaget: Mondeo Diesel och Volvon
Kunskaper som kan vara bra för andra att veta: Bra på Volvo.......
Kört hoj sen: På väg sedan 92 men har väl kört sedan 86-87.....
Övriga intressen: Träning: Både cykel och löpning, ATV, Radiostyrt, och det mesta med motorer och hjul (eller ja, även utan hjul kan funka).
Har familj med en liten kille på 1,5 år. Har bott i Vallda när jag var yngre. Är något av en hoj tok. Innan jag fick familj brukade det bli minst 3000 hoj mil om året. Har "förbrukat" ett trettiotal hoj genom åren. Allt från SZR660 till Hayabusa och KTM duke. Men har en klar förkärlek till hojar med "puls" som tex Ducati eller andra twin motorer. Har haft några radfyror men tröttnar alltid på dom till slut
Är nyfiken på en Aprilia RSV4 som nästa objekt. Men vi får se när det blir
//M
Edit; glömde skriva att jag även letar efter ett garage att hyra kring KBA trakten. Skall vara att meka i och kunna förvara mer leksaker
Har även på äldre dagar funderat på att förverkliga några utav mina hoj byggar fantasier
Bor: Just nu i Härryda men kommer flytta till Vallda i Mars
Kör just nu: Volvo C70
Har i garaget: BMW R1100S och en Kymco MXU fyrhjuling
Har utanför garaget: Mondeo Diesel och Volvon
Kunskaper som kan vara bra för andra att veta: Bra på Volvo.......
Kört hoj sen: På väg sedan 92 men har väl kört sedan 86-87.....
Övriga intressen: Träning: Både cykel och löpning, ATV, Radiostyrt, och det mesta med motorer och hjul (eller ja, även utan hjul kan funka).
Har familj med en liten kille på 1,5 år. Har bott i Vallda när jag var yngre. Är något av en hoj tok. Innan jag fick familj brukade det bli minst 3000 hoj mil om året. Har "förbrukat" ett trettiotal hoj genom åren. Allt från SZR660 till Hayabusa och KTM duke. Men har en klar förkärlek till hojar med "puls" som tex Ducati eller andra twin motorer. Har haft några radfyror men tröttnar alltid på dom till slut
Är nyfiken på en Aprilia RSV4 som nästa objekt. Men vi får se när det blir
//M
Edit; glömde skriva att jag även letar efter ett garage att hyra kring KBA trakten. Skall vara att meka i och kunna förvara mer leksaker
Har även på äldre dagar funderat på att förverkliga några utav mina hoj byggar fantasier
Last edited: