TinaTjejen skrev:Eller om 4 dagar...![]()
Tjööööp min hoj! Jag ska nog börja odla kaniner, knyppla eller nåt.

TinaTjejen skrev:Eller om 4 dagar...![]()
Anneli skrev:Tjööööp min hoj! Jag ska nog börja odla kaniner, knyppla eller nåt.![]()
Kamikaze kid skrev:Den är ju sönder ju!![]()
Lotta skrev:Jag skulle inte åka dit förens den 4/7 och det är ju om en och en halv vecka.. ansåg jag.
Anneli skrev:....fotpinnefäste e de enda som saknas.....![]()
Penguin skrev:Välkommen till förvirrade klubben. Man vänjer sig snart vid att gå omkring och tro sig veta saker, för att sedan få erfara att man varit ute å cyklat på fluffiga vita moln.![]()
Penguin skrev:Välkommen till förvirrade klubben. Man vänjer sig snart vid att gå omkring och tro sig veta saker, för att sedan få erfara att man varit ute å cyklat på fluffiga vita moln.![]()
vi kan byta jämnt så får ni byta namn till ER-Racing iställeAnneli skrev:Äsch! Det är JAG som är trasig! Kopplingsgrepp och fotpinnefäste e de enda som saknas Krokodilfan, så han e snart återställd. Sen fastnar jag i din virkning/stickning/knyppling viken dag som helst sålänge jag slipper bryta nåt.![]()
Affe_R1 skrev:Behöver den uppdateras lite...![]()
Sb skrev:Hojen startar inte!! Den tänder inte ens... batteriet är helt nytt, kan det vara tändstiften?!
Jag lyfte på tanken bara för att komma på hur djävligt tändstiften satt till och la ner det projektet för ikväll. Får se om jag hinner ta tag i det i helgen, men det kanske inte ens är tändstiften det är fel på, då ligger jag risigt till, är ingen chefsmekaniker direkt...
Så det lutar åt att jag får ta Björns Ducce på måndag. ¨
Kul! tänker ni, Läskigt! tänker jag. Jag har ju kört den så lite, har inte kört mycket twin alls i mitt hittils korta hojliv. Ny på bana och dessutom med ny hoj![]()
Men men, till och med jag inser ju att det är en bättre banhoj än min så det ska väl gå bra. Var ute och provkörde lite nu och fotpinnarna är ju snorhala, jag är ju van med gummi på pinnarna....
Ses på måndag!
Du åker 900 jag 6 med skeva bromsskivor o taskigt framhjulslager det jämnar ut sig=)Sb skrev:Hojen startar inte!! Den tänder inte ens... batteriet är helt nytt, kan det vara tändstiften?!
Jag lyfte på tanken bara för att komma på hur djävligt tändstiften satt till och la ner det projektet för ikväll. Får se om jag hinner ta tag i det i helgen, men det kanske inte ens är tändstiften det är fel på, då ligger jag risigt till, är ingen chefsmekaniker direkt...
Så det lutar åt att jag får ta Björns Ducce på måndag. ¨
Kul! tänker ni, Läskigt! tänker jag. Jag har ju kört den så lite, har inte kört mycket twin alls i mitt hittils korta hojliv. Ny på bana och dessutom med ny hoj![]()
Men men, till och med jag inser ju att det är en bättre banhoj än min så det ska väl gå bra. Var ute och provkörde lite nu och fotpinnarna är ju snorhala, jag är ju van med gummi på pinnarna....
Ses på måndag!
Jag åker 750.... Ohlala, jag kör nog hellre en för mig ny hoj än en trasig en...Lindén skrev:Du åker 900 jag 6 med skeva bromsskivor o taskigt framhjulslager det jämnar ut sig=)
E duccen en 750Sb skrev:Jag åker 750.... Ohlala, jag kör nog hellre en för mig ny hoj än en trasig en...
Jo.. Ducati 750 Sport.Lindén skrev:E duccen en 750![]()
Sb skrev:Jo.. Ducati 750 Sport.
Jag skruvade loss ett tändstift satt den i tändhatten och la den mot ramen för att se om det fanns gnista och då hoppade den ##¤¤"# igång. Fast det var nog mer tur än något annat för den hoppade bara igång en gång.
Så.. gnista finns. Nån som har nåt förslag på nästa steg?!
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |