kisse

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
min katt käkar mandelmassa! men han vill inte ha "jägarmix" dvs. sån där slemmig katt mat! men det hindrar honom inte från att stå o vakta maten så att den andra katten inte kan komma fram o käka...jag tror dom älskar varandra :D

Dino Velvet

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Ingen
smarta katter

humlan skrev:
:va hur gör jag nu då......min lille kisse är ju helt :kocko ...han bara älskar choklad och allra hellst kinderägg (även min favvo).... men problemet är att han letar upp alla choklad som finns i huset... han har för övrigt lärt sig öppna skåpdörrar :gnissla

fast bra söt är han ändå

Tjena.
Har haft liknande problem. Det går ju att sätta saker framför skåpen. Vill vara lite grymmare så kan man spruta vatten på kissen när han/hon försöker öppna. Men ärligt talat så är detta ju ett i-landsproblem. Låt katten käka lite lyxigt ibland...

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Klart kissen ska käka vad dom tycker om... mina får torrfoder (det älskar dom) burkmat (Finns inget märke dom gillar! eländes katter!) gröna krukväxter, mat rester, grus å damm som dom hittar under mattan, å ibland lite Baileys när det är fest.

Bifogat

• mimsan.jpg
    mimsan.jpg
    96.5 KB · Visningar: 55
Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...