Nr:18
Snabbare än Don Queer
Tillräckligt längeGSXR1100R skrev:Mummelhumlan:18 har orginalkyl på sin nya räcer.... frågan är hur länge till![]()

Tillräckligt längeGSXR1100R skrev:Mummelhumlan:18 har orginalkyl på sin nya räcer.... frågan är hur länge till![]()
GSXR1100R skrev:Mummelhumlan:18 har orginalkyl på sin nya räcer.... frågan är hur länge till![]()
Med Kit extra allt på hela feta hojen så kommer du säkert att smälla dit en kitkylare med felvänd termostat som grädde på moset, vad skulle du annars skylla på.Nr:18 skrev:Tillräckligt länge![]()
![]()
Jag lät termostaten sitta kvar när jag plockade ner hojen denna gången, så att det inte skulle vara nån risk för felmonteringoFFkeFF skrev:Till den dagen han lär sig hur man vänder termostaten rätt![]()
sepahewe skrev:--snip --
Den tappar lite råhet och toppeffekt när den blir varmare än 85. Märks tydligast på att den inte lättar med framvagnen vid växling till 3:an längre.
Goodstuff skrev:Det är inte hojen som tappar kraft, Du blir trött och orkar inte röcka upp´an när det är varmt ute. Erkänn!
sepahewe skrev:Jag vet, jag vet.... man måste ha minst en trimmad GSXR-1000 för att kunna wheela överhuvudtaget, så jag är ju körd från börjanDessutom är man ju gubbe
och vågar inte att gasa
![]()
Fast det är ju klart..... apstrutsen gasar jag ju om ändå![]()
Varför låter ni termostaterna sitta kvar över huvud taget det är väl knappast risk att det går för kallt vid raceåkningNr:18 skrev:Jag lät termostaten sitta kvar när jag plockade ner hojen denna gången, så att det inte skulle vara nån risk för felmontering![]()
Borsiin skrev:Varför låter ni termostaterna sitta kvar över huvud taget det är väl knappast risk att det går för kallt vid raceåkning
GSXR1100R skrev:Ösregn och 10+ övertejpad kylare på klubbracetibland undrar man om RR verkligen är roligt eller bara blött, kallt, dyrt och skitigt
![]()
Borsiin skrev:Dyrt blött,kallt och skitit det låter som du har kört novemberkkåsan inte klubbrace på knutstorp.![]()
Dock har jag som inbiten enduroåkare vissa svårigheter med att förklara varför RR skulle vara skitit? fast det e ju klart att vissa har för bra kåpsponsorer och älskar att besöka lekakulorna![]()
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|