Kitkyl

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nr:18 skrev:
Tillräckligt länge :fatta! :mad:
Med Kit extra allt på hela feta hojen så kommer du säkert att smälla dit en kitkylare med felvänd termostat som grädde på moset, vad skulle du annars skylla på.

[Edit Offknuff hann före]

:D

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
oFFkeFF skrev:
Till den dagen han lär sig hur man vänder termostaten rätt :D
Jag lät termostaten sitta kvar när jag plockade ner hojen denna gången, så att det inte skulle vara nån risk för felmontering :näsblod

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
sepahewe skrev:
--snip --
Den tappar lite råhet och toppeffekt när den blir varmare än 85. Märks tydligast på att den inte lättar med framvagnen vid växling till 3:an längre.

Det är inte hojen som tappar kraft, Du blir trött och orkar inte röcka upp´an när det är varmt ute. Erkänn!

sepahewe

För gammal för att slå Rossi
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
N/A :(
Goodstuff skrev:
Det är inte hojen som tappar kraft, Du blir trött och orkar inte röcka upp´an när det är varmt ute. Erkänn!

Jag vet, jag vet.... man måste ha minst en trimmad GSXR-1000 för att kunna wheela överhuvudtaget, så jag är ju körd från början :4skrika Dessutom är man ju gubbe :4skrika och vågar inte att gasa :4skrika

Fast det är ju klart..... apstrutsen gasar jag ju om ändå :7peta

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
sepahewe skrev:
Jag vet, jag vet.... man måste ha minst en trimmad GSXR-1000 för att kunna wheela överhuvudtaget, så jag är ju körd från början :4skrika Dessutom är man ju gubbe :4skrika och vågar inte att gasa :4skrika

Fast det är ju klart..... apstrutsen gasar jag ju om ändå :7peta

Köra ifrån apsnusen ska väl inte vara så svårt? :va

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Nr:18 skrev:
Jag lät termostaten sitta kvar när jag plockade ner hojen denna gången, så att det inte skulle vara nån risk för felmontering :näsblod
Varför låter ni termostaterna sitta kvar över huvud taget det är väl knappast risk att det går för kallt vid raceåkning

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borsiin skrev:
Varför låter ni termostaterna sitta kvar över huvud taget det är väl knappast risk att det går för kallt vid raceåkning

Falkenberg förra våren +4 grader på första träningen, jag körde med tejpad kitkylare.

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Jo silvertejp är väl det vanligaste inom racing ivf så tillämpar jag "ju fler saker som finns desto mer kan gå sönder" därför skall en racehoj inte ha saker såsom termostat

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ösregn och 10+ övertejpad kylare på klubbracet :gnissla ibland undrar man om RR verkligen är roligt eller bara blött, kallt, dyrt och skitigt :va

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
GSXR1100R skrev:
Ösregn och 10+ övertejpad kylare på klubbracet :gnissla ibland undrar man om RR verkligen är roligt eller bara blött, kallt, dyrt och skitigt :va

Dyrt blött,kallt och skitit det låter som du har kört novemberkkåsan inte klubbrace på knutstorp. :va

Dock har jag som inbiten enduroåkare vissa svårigheter med att förklara varför RR skulle vara skitit? fast det e ju klart att vissa har för bra kåpsponsorer och älskar att besöka lekakulorna :hihi

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borsiin skrev:
Dyrt blött,kallt och skitit det låter som du har kört novemberkkåsan inte klubbrace på knutstorp. :va

Dock har jag som inbiten enduroåkare vissa svårigheter med att förklara varför RR skulle vara skitit? fast det e ju klart att vissa har för bra kåpsponsorer och älskar att besöka lekakulorna :hihi

Okey jämfört med enduro så är det inte skitigt :D

Nyheter
Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...