Skorpan
Guest
jupp.....21.00nomolas skrev:skopran lite OT, lust att lira lite motogp ?
snart ska jag ut o leka lite
jupp.....21.00nomolas skrev:skopran lite OT, lust att lira lite motogp ?
Skorpan skrev:jupp.....21.00
snart ska jag ut o leka lite
stifmaister skrev:äntligen hemkommen efter att ha suttit i kanten av motorvägen en bra stund och väntat på en polare som fick komma och hämta hojen med släp...
låg och fin åkte på motorvägen, men fick lust att ösa på lite =) så jag kugga ner 2 växlar och gav fult "rassel" sa det och sen låg kedjan mitt i vägen
lagom kul när det e kanon väder och långhelg... finns en liten liten chans att jag får tag på en ny imån...
annars får den stå till på tisdag
jaja.. SKIT kedja
Ja jag ska ta fram pinnasvetsen å köra runt hela kedjan!newbee skrev:Svettsar menar du väl?
Då kan du ta din hoj, åka tillbaka till Bike och be att dom lägger på en ny kedja.stifmaister skrev:Bike i trollhättan satte på nytt drivpaket på den förra hösten innan den sattes in. Köpte hojen för 1 månad sen och fick med kvitto från den och många andra "servisar".
Hur går det till? förklara!lin77 skrev:Ett tips kan vara att naja kedjelåset och säkra med silikon. Det gör jag och det fungerar utmärkt.
Ska göra deUrbanTiger skrev:Det finns 74 trådar om najning, silikon, nitning och limning. Det är bara att söka.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|