Blev också lite impad av sången i Matte Bohlins hoj, tyvärr var den så snabb att jag inte fick några bilder på den. Men uj vad det gick!
Tog mercasinen till Kjula denna gång, hon hade inte fått gå på 14 dar, så Sotis fick binga vidare i garaget och kruppstålet fick plikta.
Skönt att bara gå runt och mysa och slippa tänka på att hålla reda på när man det är dags lina upp... och hela skinnställspåklädardansen ska exekveras bland kvinnor och barn.
Tycker det är jobbigt att ta bilder, och de få jag tog vart inte ens bra. Men här är de minst suddiga från lördagen.
Hade en mycket lärorik och god stund med knuckleheaden och dess veteranteam, Cala, ägare Björn E, och mekar, men då var jag så exalterad att jag glömde bort att ta bilder
. Cala svetsade en knäckt vippa vid lunch. Sen var det uppstart igen. Idag söndag kör de med knölen igen. Sånt mek ser man nuförtiden (nära på) enbart i HD-lägret måste jag säga.
Linin up
Skön tvåventils Kawa 70-talare, tyvärr med turbo vilket sabbade soundet. Men jag fick ändå en Booker T-låt i huvet som höll i sig ända tills nyss.
Norsk Trajja med kompressor, grymt ljud. Lite bludder de första 201 metrarna, men sen ordnade det upp sig, och det typiska parallell-twin soundet (fast på steroids) vältrade sig ut över Södermanlands ängder.
Massa jonnar
Ingvar B och hans gamla flamma visar vem som är äldst.
Mötte några SH-kändisar, bla Sportbike som försökte glida runt diskret och incognito mha solbriller. Det gick ju bra.......