Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
Nja..
Men tider fick han, och trevlig var både han och hans cykel.
Detsamma!

/J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nja..
Men tider fick han, och trevlig var både han och hans cykel.
Jag tjörde mot en b-king, en 07 Bmw K1200S och en gixxer juniordragbike. Men det fanns långsvingar där, tex den mycket trevlige "Bellon" här från SH som var minst sagt rutinerad. Hade jag kört mot honom hade jag nog inte varit först över mållinjenMen jag har ju ingen långsving och hade dessutom den näst effektsvagaste hojen denna dag så då får man välja bort det värsta tycker jag
/J
Bra jobbat. Jag skall dit och kolla (med bil) idag. Nästa gång vill jag också åka och då skall jag se till att inte ha en okörbar hoj i garaget
.
/Ingvar
Hmm... det var ju skoj det där.
Många balla roddar, racebilar och annat. Hojar var det inte så mycket tyvärr.
Racen var roliga med många udda bilar. En Cadillac med en Cumminsdiesel, Granada racebil, ett par gamla kadetter, nån manta, ett par gamla volvosar och givetvis en hel hög med balla jänkare.
Bland hojarna var det B-kingen och (faktiskt) en Sporster som var riktigt fin.
Blev lite sugen att ställa upp med Gixxern, men det får vi ta nästa år.
Men visst är det kul att titta på folk också. Den största chocken var nog den där snubben som vat tatuerad i ansiktet.![]()
Kul oxå att en del kom fram och snackade gammelgixxer![]()
Det var en fin dag i Kjula idag. Fick se Jörgen köra flera repor. (Ska du hänga med kawan får du inte missa växeln). Skämt åsido, den gick bra, fina framhjulslyft. Trevlig biltävling också. Brorsan körde hem Nordtrafikcupen för tredje året i rad. En bra dag.
Vad blev det för tider/speed ????
Nu i slutet på säsongen kommer man äntligen ner på rimliga tider, på söndagen blev det 6,197 ,6,26 och 6,28. hoppas det håller i sig nu på lörd-söndag i Dala-järna, Finaler i MSDR
Björn
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning