Sherlock skrev:2336118Är det någon som känner till något om märket? Var inne en sväng och kollade idag. Priserna var riktigt bra. En komposithjälm för c:a 2000. Enligt försäljaren tillverkas den på samma fabrik som AVG hjälmar.
Eftersom jag är helt ny på det här har jag absolut ingen koll. Värt att köpa hjälmen, eller ska jag stats på något dyrare?
Sherlock skrev:2336118Är det någon som känner till något om märket? Var inne en sväng och kollade idag. Priserna var riktigt bra. En komposithjälm för c:a 2000. Enligt försäljaren tillverkas den på samma fabrik som AVG hjälmar.
Eftersom jag är helt ny på det här har jag absolut ingen koll. Värt att köpa hjälmen, eller ska jag stats på något dyrare?
Om du kan vänta till vintern så kommer det bra utförsäjningar. Köpte min Shoei XR-1000 på Honda för 1900kr, kostar normalt runt 4500kr.djdoom skrev:2334352Jag hörde häromdagen att en butik i Gbg ska ha en bra rea på mc-kläder...Vet någon vilken butik det är och var den ligger?!
Poppler skrev:2339443Om du kan vänta till vintern så kommer det bra utförsäjningar. Köpte min Shoei XR-1000 på Honda för 1900kr, kostar normalt runt 4500kr.
Poppler skrev:Om du kan vänta till vintern så kommer det bra utförsäjningar. Köpte min Shoei XR-1000 på Honda för 1900kr, kostar normalt runt 4500kr.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|