Fräsig skinnjacka i sssportigt snitt som inte slutar precis under bröstvårtorna som en Boléro bara för att den ska vara förberedd att länkas ihop med sportbralla. Typ som Alpinestars jackor fast med kvalité.
Jag hade velat se färdiga ctek-anslutningar. I brist på detta har jag byggt egen genom att skarva cteks förlängningssladd, men deras kontaktdon går tyvärr inte att köpa löst för någon tia.
En hjälm utan dessa löjliga nedfällbara "innerbrillor." Nej, hårda knuttar har helmörka visir och inget varken-eller mjäk!
Det är ju för att de hårda knuttarna bara kör runt inne i stan i dagsljus.
Extra långa byxor kan man få tag på men jackor i slimfit är fan svårt att hitta...
Och en hjälm som jag slipper förvärra min hörselnedsättning i vore najs. Handskar som bara är fodrade på översidan vore också bra samt vattentäta kläder, är lagom sugen på att lägga 17k på Klim Badlands...
Extra långa byxor kan man få tag på men jackor i slimfit är fan svårt att hitta...
Och en hjälm som jag slipper förvärra min hörselnedsättning i vore najs. Handskar som bara är fodrade på översidan vore också bra samt vattentäta kläder, är lagom sugen på att lägga 17k på Klim Badlands...
https://www.rinab.nu/Styre/Handtagsvaermare/Handtagsvaermare-kompl-sats.htmVad gäller handtagsvärmare så har jag köpt sådana där kompletta satser på Rinab och monterat på äldre hojar som saknar det. Ofta två effektlägen och kostar typ 300 spänn. Startgas under gummihandtaget så lossnar det, gör rent och klistra dit värmefolien. Sedan tillbaka med gummihandtaget (startgas igen) och koppla elen.
Nej, jag menar en sådan fast med hankontakt och ansluten till en kvalitativ hjälpstart. Gärna med något grövre kablage till både mc-batteri och hjälpstart. Det är produkten som jag saknar.https://www.clasohlson.com/se/Laddk...MI5_HqxJfv5wIViYSyCh2ZPAB9EAQYASABEgKT2_D_BwE
Antar det är den du menar...?
Tack, det fungerar givetvis, men nu börjar det likna ett elektronikprojekt mer än en färdig produkt!Det är den första tror jag. Jag kopplar via relä som styrs från tändningslåset.
Använder vattentät trelägesswitch med gummituta - finns på båttillbehörssajter!
samt vattentäta kläder, är lagom sugen på att lägga 17k på Klim Badlands...
Jag saknar en slags datorhammare eller mjukt svärd för att avreagera mig på ouppmärksamma bilister.
Jag saknar en slags datorhammare eller mjukt svärd för att avreagera mig på ouppmärksamma bilister.
Det beror ju på hur många gånger man väljer att kurpa.Buy quality, cry once
Jag ser det som träning att förutse och läsa trafiken.
Blinka höger kan betyda vänstersväng! Japp, och det har hänt mer än en gång! Men nej, jag krockade inte.
Jag kan förutse filbyten som "normala" bilister inte kan gissa sig till eftersom de inte planerar sin körning. Och heller aldrig kommer att förstå varför det är nödvändigt heller.
Jag skulle vilja ha haft den hammaren igår när jag höll på att bli klippt en rondell av en skåpbil som inte tyckte motorcyklar var något att uppmärksamma. Ironin var total när det står FONUS på bilen. Kanske han har lite jobb just nu.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|