Kläder till "tjejen"

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Har två uppsättningar kläder som jag använder så om en polare ska med så har jag att låna ut. Men idag skulle jag ha med en tjej ut och då hade jag inga kläder som passade tom "M" hjälmen var för stor.

Då satt jag o funderade, ska man köpa kläder o storlek S för att ha liggandes?
Vad tänker tjejen " Jaha va detta han ex prylar som jag fått ta över"
Eller är det bara slöseri med pengar? Hur löser ni det?

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
tjejen och hojjen är två helt olika saker, blanda inte ihop dessa. detta betyder att du kan ha kul på 2 hjul samt :ligga utan att dessa har något samband. glöm aldrig bort det. dessutom; tjejer gillar oftast inte killar på hoj konstigt nog!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
hahaahha ja shit vilket dilemma du har! eller så ber du bruden att skaffa eget om hon vill åka, eller att hon lånar av nån/du lånar av nån.

har du inga polare som har flickvänner som åker?

allt detta för att :ligga? :va

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag skulle aldrig köpa extrakläder för såna jag skjutsar sällan, däremot funderar jag på att köpa ett par byxor åt dottern, skinnjacka, handskar och hjälm har hon redan...

Då kan ju eventuella tjejer jag ska skjutsa låna hennes grejjer!

Claesson

Fullmåttad sällan måttfull...
Gick med
16 May 2007
Hoj
Grusbus
Förstår vad du menar. Jag köpte en rea rea hjälm nu i vintras storlek XS för att ha just till det, då alla som åkt bak på haft just för stor Medium-hjälm var gång.

Nämnde det för exet då hon tycker det är kul att åka med ibland, men jag hamnade i en knipa som var svår att ta sig ur... =)

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Köp en uppsättninge xtra i den storlek du gillar dina brudar. kommer hon inte i de, är hon inget att ha ;)...

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
hahaahha ja shit vilket dilemma du har! eller så ber du bruden att skaffa eget om hon vill åka, eller att hon lånar av nån/du lånar av nån.

har du inga polare som har flickvänner som åker?

allt detta för att :ligga? :va

Du anar inte! Man kan inte be en brud att skaffa eget då kan hon få för sig att hon ska flytta in o annat skit!

Känner en som har tjej som åker men man kan ju inte låna hela tiden

Och Nej inte för o ligga, ska man ha äran o söla ner min hoj ska man har gjort ngt för det!!!

Jag skulle aldrig köpa extrakläder för såna jag skjutsar sällan, däremot funderar jag på att köpa ett par byxor åt dottern, skinnjacka, handskar och hjälm har hon redan...

Då kan ju eventuella tjejer jag ska skjutsa låna hennes grejjer!

Jo men det är ju din dotter hon stannar väll kvar längre än någon månad så klart du köper prylar till henne!

Claesson tack för din förståelse o ditt stöd!

Mr WRX utmärkt lösning! :D

Last edited:

ThundercatQ

Ful får man vara , men inte dum !!
Gick med
14 Jun 2007
Hoj
Yamaha YZF 600 R Thundercat
Förstår vad du menar. Jag köpte en rea rea hjälm nu i vintras storlek XS för att ha just till det, då alla som åkt bak på haft just för stor Medium-hjälm var gång.

Nämnde det för exet då hon tycker det är kul att åka med ibland, men jag hamnade i en knipa som var svår att ta sig ur... =)

Haha , vad olika alla kan vara. Jag uppfattar det som atta alla blir mycket förvånade för att jag inte har extra utrustning :confused:

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
tjejer gillar oftast inte killar på hoj konstigt nog!

Men likt förbannat tror fortfarande vissa att så är fallet och åker och wheelar och böörnar kors och tvärs på stan likt epatraktorerna på landet.

Till och med de vanliga cheyerna som annars gillade vanliga killar backar numer när man säger att man tjör hoj.

En kväll på avenyn och man inser hur pinsamt detta är.

izor

Guest
Har bara en sak att säga ang ämnet.....

Skaffa singelcut så är hela dilemmat löst en gång för alla:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Har bara en sak att säga ang ämnet.....

Skaffa singelcut så är hela dilemmat löst en gång för alla:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

och på så sätt eliminera den bästa småtjejsmagneten någonsin uppfunnits av mansläktet ? känns som att bota huvudvärk genom att såga av huve !:D

det är ju fan bara halvgamla kärringar som nobbar en snubbe med literhoj och vem fan vill ha de ?? :va

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
så summan blir att man inte köper extra kläder till folk då?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Är det ett seriöst förhållande kan det ju vara trevligt med en uppsättning till fjällan... skall själv köpa till frugan... men så är jag ju gift och inte särskilt intresserad av andra töser som vill åka.

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Är det ett seriöst förhållande kan det ju vara trevligt med en uppsättning till fjällan... skall själv köpa till frugan... men så är jag ju gift och inte särskilt intresserad av andra töser som vill åka.

jo är det seröst är det väll klart dom ska ha, ja menar ju men iafall man bara ska köpa ett för ha liggades

Hondajunkie

Stoned
Gick med
3 Sep 2007
Hoj
1800

Vadå för knipa? Ben-lås? :tuttar

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...