chukabowa
Håårdcåår
Nu drar jag till karibien!! so long suckers
PacMan skrev:Det är inte så att du har gått på det här?
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,742295,00.html
Trevligt resa annars!
twinner skrev:Iofs...Tåg till Karibien? är inte det lite drygt? jag tröttnar efter 40 min ungefär.
Ta flyget istället.
Jag e pa curacao... hur fint som helst. underbart vatten. e som att dyka ner i ett akvarium. pa sondag kommer det bilder.(bara for att det e i bilder o filmer kategorin )Mattiaz skrev:Vart i karibien ska du ?
Jag var där 2 veckor förra året i september/oktober och var då på Bonaire, Curacao samt Aruba riktigt härliga ställen, mest Bonaire.
haha.. ja jag förstår dej.. man blev lite fundersam när planet landa i amsterdan o det snöa... o när man stod o vänta på tåget i köpenhamn iklädd shorts o skjortaThermal skrev:Kommer precis därifrån, inte utan att man undrar vad faan man skulle hem till kylan o göra
chukabowa skrev:haha.. ja jag förstår dej.. man blev lite fundersam när planet landa i amsterdan o det snöa... o när man stod o vänta på tåget i köpenhamn iklädd shorts o skjorta
resa med boende med ving kostade 13044kr per skalle. sen e det dyrt när man väl är där.. håll hårt i resväskorna för bärarna vill ha extremt mycket betalt. eller vad sägs om 10 dollar för att lyfta väskorna ur bilen ner på marken :kocko . all mat importeras så det kostar ganska mycket. går säkert o hitta billig om man vill men där vi var så fanns inget. bara hotellets resturang som gällde. samma priser som hemma ungefär. käka 2 "us stake tenderloin" och 2 "ice cream" samt 5 st cola... gick lös på 81 dollarFotrally skrev:Hur mycket kostar kalaset?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|