-Rosen- skrev:2365928asså jag vet inte, asså jag bara såg det och tyckte det såg kul ut asså, asså fattar du?
nä det tror jag intestoooffe skrev:2365938Asså jag tror jag hänger med nu asså. Men asså du tror inte typ asså att folk kan missuppfatta det nu asså när du ritade o sånt asså?
Bara en typ tanke lr så liXoM azZå !1!!11!onenone
Ripa skrev:2361944Asså om du skulle ha sagt det där till mig en mot en... asså jag skulle säkert ha slagit sönder dej... asså jag har pluggat under en tid över en månad.. jag har läst igenom böckerna läst igenom noga asså verkligen sånt som jag inte förstod direkt. jag trodde faktiskt att jag skulle klara det.. några dagar innan provet så bläddra jag igenom boken och kolla om jag behövde läsa mer.. men varje gång jag börja läsa så kändes det bara: Jag vet ju det här redan.
Det här är faktiskt det första IG jag fått... någonsin i mitt liv
Det känns så jävla drygt att man måste få IG på just det här....
Det finns ju liksom asmånga frågor som datorn kan slumpa ut åt en... kanske du fick en massa lätta och tyckte att det var jättelätt... men alla har inte sån tur.. minst hälften av min frågor var typ asvåra med typ 5 alternativ och många av svaren kunde typ ha varit rätt, kändes det som..
-Rosen- skrev:2365940nä det tror jag inte
:rolf
Asså är inget grundordRipa skrev:2366315JAja orka driva med mej...
var så jävla arg och besviken då att jag inte tänkte mig för när jag skrev...
dessutom är jag en finne som bara kan enkel svenska
JojjeL skrev:2368344Felet är samma som alla gör, man missar ett "inte" och tänker "ah men detta var ju samma fråga som innan, klart det är samma svar". Tråkigt nog är många så dumma att de bara skumläser frågorna. VARJE ORD ÄR VIKTIGT!!!!.
själv hade jag sån tur att jag fick en ny uppskrivning dagen efter jag körde på min första. Då hade man redan ett färskt prov i huvudet
haha fan va kul det är när alla rgör narr av nån.. ni är alltid likadana
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |