Klara Reg-Bes, Bilder!!!

Simon_125

Meckarn
Gick med
25 May 2007
Hoj
GasGas 400Sm 02 , samt 2 kassa rd
idag gick min ena rd genom registrerings besiktningen och kunde ställa på den senare idag, Nu har man kört sen halv 4 och ja, riktigt riktigt skojj! Nej mc är fasen skit skojj:) synd man inte har den hetaste hojjen kankse :tungan men den går bra! här kommer en bild, komentera gärna ^^ dock vet jag att den är ful, ja. :gnissla

OBS! ser solblekt ut på bild men den är faktiskt mycket rödare :rolleyes:
103_5018.jpg

OBS! ser solblekt ut på bild men den är faktiskt mycket rödare :rolleyes:
103_5025.jpg

Motorn :tummenupp
103_5023.jpg

:yoparty .....

Last edited:

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Hoj
hornet 600
riktigt fint skick ju :tummenupp

tips: byt INTE till miniblinkers... dom du har på e aaasheta :) passar till resten av hojen =)

Simon_125

Meckarn
Gick med
25 May 2007
Hoj
GasGas 400Sm 02 , samt 2 kassa rd
tack för alla snälla komentarer var inte riktigt berred på dessa :p
Och ja den är välvårdad, Var relativt fin när jag fick den men har ju gjort vid den lite grann själv :) Asså blinkersen e fett fula... men aja då skiter jag i å byta dom då haha XD Men har inte pengar för tillfället till en hoj jag igentligen vill ha, ni vet ju alla vad en sådan kostar... Men är ganska meck erfaren sen moppe tiden, så jag har fått jobb på en Mc/Moped firma, så får se vad jag känar i sommar ;) Tänkte kanske lika bra att köra med denna tills man är 18 och ha pengar till en fet MOTARD sen, eller hitta någon kul 125'a enduro å modda till SM :D

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
tack för alla snälla komentarer var inte riktigt berred på dessa :p
Och ja den är välvårdad, Var relativt fin när jag fick den men har ju gjort vid den lite grann själv :) Asså blinkersen e fett fula... men aja då skiter jag i å byta dom då haha XD Men har inte pengar för tillfället till en hoj jag igentligen vill ha, ni vet ju alla vad en sådan kostar... Men är ganska meck erfaren sen moppe tiden, så jag har fått jobb på en Mc/Moped firma, så får se vad jag känar i sommar ;) Tänkte kanske lika bra att köra med denna tills man är 18 och ha pengar till en fet MOTARD sen, eller hitta någon kul 125'a enduro å modda till SM :D

Spara till en "fett" motard sen...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2978672 tack för alla snälla komentarer var inte riktigt berred på dessa :p
spara till fet. den minsta kostnaden på en 125 motard är typ inköpet..

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy