Klarade kortet idag

stingray

Ny medlem
Gick med
31 May 2005
Hoj
Honda VF 1000 F
Måste dela med mig av glädjen att äntligen kunna få åka på bågen utan att nån annan måste hänga på. Uppkörningen var ganska lugn tyckte jag, låste iofs. framdäcket vid inbromsing i 70 km/h mem jag klarade ut det fint.
Själva stadskörningen gick hur bra som helst, uppkörningsförrätaren tyckte jag hade bra koll på vägarna.
Så nu är det bara ut och bränna :yoparty

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
grattis grattis :tummenupp

"LäckerBiten"

Guest
stingray skrev:
2162423 Måste dela med mig av glädjen att äntligen kunna få åka på bågen utan att nån annan måste hänga på. Uppkörningen var ganska lugn tyckte jag, låste iofs. framdäcket vid inbromsing i 70 km/h mem jag klarade ut det fint.
Själva stadskörningen gick hur bra som helst, uppkörningsförrätaren tyckte jag hade bra koll på vägarna.

GRATTIS.....men du...ta det lungt,och lita inte på dessa typer som kör med mer än 2 hjul.
:tummenupp

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
stingray skrev:
2162423 Måste dela med mig av glädjen att äntligen kunna få åka på bågen utan att nån annan måste hänga på. Uppkörningen var ganska lugn tyckte jag, låste iofs. framdäcket vid inbromsing i 70 km/h mem jag klarade ut det fint.

YEAH, grattis ! :tummenupp

Satte du ner foten en enda gång under krypkörningsdelen ? Vilken hoj körde du upp på ?

Grattis igen, fan va gött. :)

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
stingray skrev:

Ha den aeran och gratinerar!

/Kocken fran foerorten

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
KUL!!
Du har ett långt hojliv framför dig om du har tålamod att lära dig vad som är farligt och vad man kan tillåta sig att göra!

Du kommer INTE att kunna köra fort de första 2 åren, acceptera det. Alla har fått lära sig under en viss tid, en del lär sig aldrig men ofta så beror det på att de skrämt sig själva, blir i botten rädda och otrygga och gör konstiga manövrar med för mycket känslor inblandade.

Kör omkull sakta de första gångerna :eek:)

Får du chansen så kör lite på bana. Det är mkt lärorikt och du får en massa aha-upplevelser

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024