goba skrev:2508930GRATTIS!!! hur många lekt tog du?? Och tog du obegränsad??
mvh
Ohls skrev:2508985Grattis =D
Tog mitt kort idag med =). Vilken jävla lättnad när man fick höra att man klara det =).
Hot Pursuit skrev:2509013Tack så mkt! Jag tog ganska många.. men för att aldrig ha kört en moppe så är jag ganska stolt att jag sitter med kortet i handen nu o yes, obegränsad.
alexander_pehrs skrev:2508536GRATTIS! Tog själv kortet för 4 veckor sen, va inte nervös över huvutaget konstigt nog och det var riktigt skönt att inte vara. Skönaste kommentaren fick jag av uppkörnings läraren *Ja detta gick ju gallant, då ska jag bara skriva att du ska ha körkort* Vilken lättnad det blev när personen som körde före mej kuggade tyvärr.
hehe mja vet hur det känns gick utan hoj över 1år efter att jag tog mitt kort käns knäckande varje gång man hör eller ser en mc... Men du slipper iaf ut o köra omkull i lövhögarnaHot Pursuit skrev:2509041Grattis i efterskott!!! Nu vill man ju bara ut o köra! men ingen hoj..
goba skrev:2509035hur många exakt?
mvh
Mayer skrev:2508923Grattis!
Jag klarade kortet igår och känner mig lika glad, så länge har man övningskört och planerat och nu känns det verkligen som man har nått ett enormt mål! Synd att det inte är lång tid kvar på säsongen nu men det känns ändå väldigt bra att ha kortet klart till våren, så fort snön försvinner är det bara att sticka ut och köra!
Grattis igen!
// Mayer
Grattis till kortet! i norrköping också Vilken skola gick du på? Var dom snälla?Hot Pursuit skrev:2508467herregud.. efter alldeles för mycket tänkande på uppkörningen i flera dagar o en väldigt lång sista natt, så har man fixat det!! fan va skönt!! kommer sväva på moln i en vecka!
Hot Pursuit skrev:2508467herregud.. efter alldeles för mycket tänkande på uppkörningen i flera dagar o en väldigt lång sista natt, så har man fixat det!! fan va skönt!! kommer sväva på moln i en vecka!
ZaraxZ skrev:2509407Grattis till kortet! i norrköping också Vilken skola gick du på? Var dom snälla?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|