Du behöver ju inte låta så förvånad. Det finns flera tjejer här på forumet som är väldigt duktiga att köra hoj.
Välkommen och grattis!
Det tvivlar jag absolut inte på, mer ett uttryck!
Du behöver ju inte låta så förvånad. Det finns flera tjejer här på forumet som är väldigt duktiga att köra hoj.
Välkommen och grattis!
no hard feelings..
asfalten är hård dock
Lugnt, förstod din ironi.. tappade dock hojen på någon körlektion hehe
Grattis! Imorgon är det min tur att visa vad jag går för! Spännande! Önska mig lycke till!
Än en gång grattis!
M
Haha, otippat
Finns de nån tjej som inte lyckats lägga omkull en motorcykel
Delar din glädje. Klarade också uppkörningen idag! Så grattis till oss båda
Tare lugnt där ute så ses vi!
Inte mitt fel att dom bara hade en mc på körskolan o mina ben inte räckte till hehe... Tror dock att det även finns killar som gjort likadant
Jorå, polaren lyckades äga sin motorcykel i en dag innan den låg uppskrapad o fin på parkeringen
Ha ha ja du ser Jag passade iaf på att tappa körskolans Ska bara hålla mig borta från att tappa min egen i framtiden =)
Grattis tjejen, grymt bra jobbat!
Se till att memorera den där härliga känslan från när du fick lappen i handen - räddar vilken trist dag som helst!
Längdmässigt vet jag vilket besvär det är (är själv 155cm) men som tur är finns sänkningssatser till de flesta modeller, kolla på www.mc-kompaniet.se
Kör med huvudet!
Gratulerar!
Vad kul, grattis!
Tjejer kan Klarade också på första!
välkommen in i gänget
dags att byta till en gladare avatar?
Jag kör en FZ6-N och kan bara hålla med, du borde absolute nå ner på den.
Jag är 177 typ och tycker den känns himla låg ibland.
Och den e ju fan så mycket snyggare än ER6
Lugnt, förstod din ironi.. tappade dock hojen på någon körlektion hehe
Haha, otippat
Finns de nån tjej som inte lyckats lägga omkull en motorcykel
Inte mitt fel att dom bara hade en mc på körskolan o mina ben inte räckte till hehe... Tror dock att det även finns killar som gjort likadant
Den känslan kommer nog inte försvinna i huvvet Trodde aldrig jag skulle komma vidare till trafiken, högfartsbanan va ingen favvo direkt
Men allt gick kanon, galet kul.. nu äre bara o träna vidare på egen hand
Orättvist att man föddes så kort Sitter på blocket o letar hoj, uscha så svårt..kan ju inte så mkt om man säger så =) Tur att hela familjen har hojkort o att sporthoj finns
Hehe ja, en med mig på hoj kanske
Fast ER-6:an knäcker FZ6:an även fast den har färre hästar. Ruskigt mycket smidigare hoj att köra.
Me 2.
En tjejkompis lade omkull min förra, när hon skulle köra ut ut garaget.
Finns kanske någon enstaka kille som lagt hojen. Särskilt många tror jag dock inte att det är.
Då har du förhoppningsvis en eller två du kan låna tills du hittar en egen.
Glöm inte att svanka ryggslutet så där lite småsexigt då.
Just ja, höll på att glömma det viktigaste.
Grattis till kortet och välkommen till lekstugan!
Grattis!!
Mitt tips på hoj: Honda Hornet 600 4-8år gammal för den går så fort och bra så man växer inte ur den så snabbt + att den är naken så de blir billigare försäkring.. eller så köper man en Ducati Monster för den är väl typ lägst på marknaden + och blir medlem i klubben och får apkul i den med.. bägge hojarna finns det otroligt många av på blocket (sist jag såg iaf) så de är bara pruta friskt!!
Sen ska du gå en SMC kurs... lite dyrt men otroligt bra å nyttigt att slippa bry sig om olja på vägen,potthål, medtrafikanter osv samt att du får feedback direkt och kan börja öva in bra teknik innan du vant dig på med någon dålig!! Kalajs!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|