Klarade uppkörningen!! Tjejjer kan! Hehe!

Tillan_82

Tillan
Gick med
16 Sep 2009
Ort
Linköping
Hoj
Honda cbr 600 rr -07
Haha, otippat :D
Finns de nån tjej som inte lyckats lägga omkull en motorcykel :gnissla:D

Inte mitt fel att dom bara hade en mc på körskolan o mina ben inte räckte till hehe... Tror dock att det även finns killar som gjort likadant :)

Delar din glädje. Klarade också uppkörningen idag! Så grattis till oss båda :krama
Tare lugnt där ute så ses vi!

Grymt! Jättegrattis!! :tummenupp
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Inte mitt fel att dom bara hade en mc på körskolan o mina ben inte räckte till hehe... Tror dock att det även finns killar som gjort likadant :)

Jorå, polaren lyckades äga sin motorcykel i en dag innan den låg uppskrapad o fin på parkeringen :D
 

Ninjette

At full tilt
Gick med
19 Jul 2009
Ort
Trivsamma Tyresö
Hoj
2009, Kawasaki Ninja 250r
Grattis tjejen, grymt bra jobbat!
Se till att memorera den där härliga känslan från när du fick lappen i handen - räddar vilken trist dag som helst! :D

Längdmässigt vet jag vilket besvär det är (är själv 155cm) men som tur är finns sänkningssatser till de flesta modeller, kolla på www.mc-kompaniet.se

Kör med huvudet! :)
 

Tillan_82

Tillan
Gick med
16 Sep 2009
Ort
Linköping
Hoj
Honda cbr 600 rr -07
Grattis tjejen, grymt bra jobbat!
Se till att memorera den där härliga känslan från när du fick lappen i handen - räddar vilken trist dag som helst! :D

Längdmässigt vet jag vilket besvär det är (är själv 155cm) men som tur är finns sänkningssatser till de flesta modeller, kolla på www.mc-kompaniet.se

Kör med huvudet! :)


Den känslan kommer nog inte försvinna i huvvet :) Trodde aldrig jag skulle komma vidare till trafiken, högfartsbanan va ingen favvo direkt :)
Men allt gick kanon, galet kul.. nu äre bara o träna vidare på egen hand :)
Orättvist att man föddes så kort :p Sitter på blocket o letar hoj, uscha så svårt..kan ju inte så mkt om man säger så =) Tur att hela familjen har hojkort o att sporthoj finns :) :)



Tack =)

Vad kul, grattis!

Tjejer kan ;) Klarade också på första! :)

Tack =) Sen tänker jag inte ens räkna på hur många lektioner det blev till slut ;)

välkommen in i gänget

Tack =)

dags att byta till en gladare avatar? :tummenupp

Hehe ja, en med mig på hoj kanske ;)
 
Last edited:

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Jag kör en FZ6-N och kan bara hålla med, du borde absolute nå ner på den.
Jag är 177 typ och tycker den känns himla låg ibland.

Och den e ju fan så mycket snyggare än ER6 :tummenupp

Fast ER-6:an knäcker FZ6:an även fast den har färre hästar. Ruskigt mycket smidigare hoj att köra. :arsele

Lugnt, förstod din ironi.. tappade dock hojen på någon körlektion hehe :rolleyes:

Me 2. :näsblod

Haha, otippat :D
Finns de nån tjej som inte lyckats lägga omkull en motorcykel :gnissla:D

En tjejkompis lade omkull min förra, när hon skulle köra ut ut garaget. :smasha

Inte mitt fel att dom bara hade en mc på körskolan o mina ben inte räckte till hehe... Tror dock att det även finns killar som gjort likadant :)

Finns kanske någon enstaka kille som lagt hojen. Särskilt många tror jag dock inte att det är. :tungan

Den känslan kommer nog inte försvinna i huvvet :) Trodde aldrig jag skulle komma vidare till trafiken, högfartsbanan va ingen favvo direkt :)
Men allt gick kanon, galet kul.. nu äre bara o träna vidare på egen hand :)
Orättvist att man föddes så kort :p Sitter på blocket o letar hoj, uscha så svårt..kan ju inte så mkt om man säger så =) Tur att hela familjen har hojkort o att sporthoj finns :) :)

Då har du förhoppningsvis en eller två du kan låna tills du hittar en egen.

Hehe ja, en med mig på hoj kanske ;)

Glöm inte att svanka ryggslutet så där lite småsexigt då. :drool




Just ja, höll på att glömma det viktigaste.
Grattis till kortet och välkommen till lekstugan! :krama
 

Ducce 748

SDK#4860
Gick med
13 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 748, hornet 600
Grattis!!
Mitt tips på hoj: Honda Hornet 600 4-8år gammal för den går så fort och bra så man växer inte ur den så snabbt + att den är naken så de blir billigare försäkring.. eller så köper man en Ducati Monster för den är väl typ lägst på marknaden + och blir medlem i klubben och får apkul i den med.. bägge hojarna finns det otroligt många av på blocket (sist jag såg iaf) så de är bara pruta friskt!!

Sen ska du gå en SMC kurs... lite dyrt men otroligt bra å nyttigt att slippa bry sig om olja på vägen,potthål, medtrafikanter osv samt att du får feedback direkt och kan börja öva in bra teknik innan du vant dig på med någon dålig!! Kalajs!!
 

Tillan_82

Tillan
Gick med
16 Sep 2009
Ort
Linköping
Hoj
Honda cbr 600 rr -07
Fast ER-6:an knäcker FZ6:an även fast den har färre hästar. Ruskigt mycket smidigare hoj att köra. :arsele



Me 2. :näsblod



En tjejkompis lade omkull min förra, när hon skulle köra ut ut garaget. :smasha



Finns kanske någon enstaka kille som lagt hojen. Särskilt många tror jag dock inte att det är. :tungan



Då har du förhoppningsvis en eller två du kan låna tills du hittar en egen.



Glöm inte att svanka ryggslutet så där lite småsexigt då. :drool




Just ja, höll på att glömma det viktigaste.
Grattis till kortet och välkommen till lekstugan! :krama

Synd bara att alla i familjen har sålt sina :( Bara pappas HD kvar, han är inte jättepigg på att låna ut den o jag förövrigt inte om jag vill köra den hehe

Grattis!!
Mitt tips på hoj: Honda Hornet 600 4-8år gammal för den går så fort och bra så man växer inte ur den så snabbt + att den är naken så de blir billigare försäkring.. eller så köper man en Ducati Monster för den är väl typ lägst på marknaden + och blir medlem i klubben och får apkul i den med.. bägge hojarna finns det otroligt många av på blocket (sist jag såg iaf) så de är bara pruta friskt!!

Sen ska du gå en SMC kurs... lite dyrt men otroligt bra å nyttigt att slippa bry sig om olja på vägen,potthål, medtrafikanter osv samt att du får feedback direkt och kan börja öva in bra teknik innan du vant dig på med någon dålig!! Kalajs!!

Tackar så mkt för tips! Allt är välkommet :) Just nu är jag lite inne på en cbr 600 rr ... vad sägs om en sån folket?:confused: :)

Nån som vet vad den kan ligga på i försäkring btw? Beror väl iofs helt på år etc etc men på ett ungefär? Har spanat in en -03a
 
Last edited:

Jonny trajja

Medlem
Gick med
10 Sep 2004
Ort
järna
Hoj
Triumph sprint st -10 (svart)
Hej och grattis!! :) ser att du bor i Linköping så det är väl bra att dra ner till Joppe och köpa en triumph:tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top