Olleminator
Ny medlem
GRATTIS!!!!!!!!!!! Trotsa regnet och den tillfälliga köldknäppen ---> ÅK UT Å ÅK!!!
capi skrev:Grattis, kör så det ryker nu.....
.....och skaffa hoj (= en ninja )
korpe skrev:grattis!!! ska också snart köra upp är så jävla orolig just nu hehe men är det lika svårt som alla säger eller är det bus enkelt??
Riddick skrev:Idag den 10:e Maj, fick man äntligen sitt A-kort!!!
Jag å en tjej, klarade kortet, medans de 2 andra brudarna kuggade, på bromsprovet
Allt gick riktigt bra idag, garagevändningen satt som aldrig förr.. banan va rena leken helt plötsligt...å bromsningarna gick låsfritt!!
Körningen gick felfritt, nästan... eller ja enligt gubben gick det bra, men jag trodde jag hade kuggat när jag körde för kung & fosterland på krokiga vägar (kurvteknik) man hade hört historier innan, om folk som inte vågade gasa på på grusvägar å liknande.. Därför slog det mig helt plötsligt att nu jävlar...!! nu ska det åkas här...men även det gick bra...han klagade inte på något..
Nu är man hemma å sitter med världens flin på läpparna
Fan va gott det känns!!!
Riddick skrev:Idag den 10:e Maj, fick man äntligen sitt A-kort!!!
Jag å en tjej, klarade kortet, medans de 2 andra brudarna kuggade, på bromsprovet
Allt gick riktigt bra idag, garagevändningen satt som aldrig förr.. banan va rena leken helt plötsligt...å bromsningarna gick låsfritt!!
Körningen gick felfritt, nästan... eller ja enligt gubben gick det bra, men jag trodde jag hade kuggat när jag körde för kung & fosterland på krokiga vägar (kurvteknik) man hade hört historier innan, om folk som inte vågade gasa på på grusvägar å liknande.. Därför slog det mig helt plötsligt att nu jävlar...!! nu ska det åkas här...men även det gick bra...han klagade inte på något..
Nu är man hemma å sitter med världens flin på läpparna
Fan va gott det känns!!!
Riddick skrev:de e nog inte helt omöjligt att de blir en ninja... de eller en R6:a... vet inte ännu...men ngt blir det, å fort!!
Riddick skrev:de e nog inte helt omöjligt att de blir en ninja...
$noop skrev:GRATTIS!!!
Själv blir det att åka till Viared på fredag, då är det upp till bevis för min del.
korpe skrev:grattis!!! ska också snart köra upp är så jävla orolig just nu hehe men är det lika svårt som alla säger eller är det bus enkelt??
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|