klarat uppkörningen

madman

Mekaniker
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Suzuki GSX-R 1100 -94
kan jag göra
5000:- paket med 10 lektioner och teori
4400:- 5 dubbellektioner
840:- första uppkörnignen
450:- soppa till och från vindeln
840:- andra uppkörningen
270:- soppa till och från umeå.
11800:-
vilket är rätt dyrt, gick åt grymt många lektioner för att jag skulle lära mig krypköra, = gick endå inte så bra, men när jag övade själv med en mc polare så fick jag till det... hade ju kunnat kapa kostnaderna till nästan hälften om jag gjort på rätt sätt :huvet

OCH stort tack till allihopa ;) känns jättekul att alla gratulerar mig :)

känns också roligt när man är ute och kör och får äran att vinka till alla mc-förare därute :) :yoparty

Spray skrev:
2303936 Congrats!!!
Redovisa utgifterna för kortet lite äru shysst :)

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
madman6 skrev:
2302977 Nu är jag riktigt glad, har äntligen fått mitt körkort ;)
även om det blev lite dyrare än jag tänkt mig, men nu har jag äntligen A B C på körkortet som kommer om ett par dagar :)

iallafall, uppkörningen gick som ett rinnande vatten, klockrent så att säga,
frågade efter om det var något jag skulle tänka på, något som inte riktigt var helt 100% så sa hon att "inte vad jag sett" :yoparty :yoparty

gick för övrigt alldeles utmärkt att klara av krypkörningen med min stora tunga gpz 1000 :banana

nej nu ska jag ut och infria ett lumparlöfte, köra hoj med en gammal lumparpolare

vädret är bra, full tank på både hoj och mig själv.
vägen ligger där öppen för min framfart :)

var bara tvungen att skriva av mig av min glädje ;)

ps: nu vet jag vad jag ska göra på min semester som börjar imorgon efter jobbet :)

Ett stort grattis. Välkommen ut på vägarna :tummenupp

MikkE

Guest
Grattis får man säga.
Nu när man äntligen kommer att få in en inkomst så blir det till att lägga undan pengar till kläder och hoj. Jobbigt att välja vad man ska börja med bara. Supermoto eller Streetfighter? En twin skulle också sitta fint.....

madman

Mekaniker
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Suzuki GSX-R 1100 -94
det kommer nog dröja länge, eftersom den går bra, :yoparty den är snygg, :näsblod den är billig i försäkring. :7peta
så har jag råd att köra även när jag studerar = mycket bra :)
:banana

tack igen alla som gratulerar mig :)

Argyle skrev:
2305670 Så när blir det en annan hojj då?

Pikeman

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Kawasaki GPZ 1000RX -86
Grattis. Körde själv upp på min Gpz 1000RX. det enda han "gnällde" lite på var att jag tog ut själva vändningen på lågfarten lite väl mycket, men det tog han igen på trafikdelen istället. haha. fick köra på bakgator halva tiden. hehe.
Har hunnit köra över 550 mil hittills. :) lär nog hinna över 1000 innan säsongen är över.
(körde upp i Ö-vik)

madman

Mekaniker
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Suzuki GSX-R 1100 -94
Pikeman skrev:
2313778 Grattis. Körde själv upp på min Gpz 1000RX. det enda han "gnällde" lite på var att jag tog ut själva vändningen på lågfarten lite väl mycket, men det tog han igen på trafikdelen istället. haha. fick köra på bakgator halva tiden. hehe.
Har hunnit köra över 550 mil hittills. :) lär nog hinna över 1000 innan säsongen är över.
(körde upp i Ö-vik)

jao, är en bit över 100 mil redan på typ en vecka :) det är kul att köra, grymt roligt, fick beröm av en lancer evo 3:a ;) tyckte tydligen min hoj gick bra :tummenupp

det går ju helt klart att köra upp på hojen, vilken lågfartsbana fick du köra? den med stopp eller den utan?
kör du med din gpz nu? :) skön cykel måste jag få säga :) :fyllisar

Pikeman

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Kawasaki GPZ 1000RX -86
madman6 skrev:
2322163 jao, är en bit över 100 mil redan på typ en vecka :) det är kul att köra, grymt roligt, fick beröm av en lancer evo 3:a ;) tyckte tydligen min hoj gick bra :tummenupp

det går ju helt klart att köra upp på hojen, vilken lågfartsbana fick du köra? den med stopp eller den utan?
kör du med din gpz nu? :) skön cykel måste jag få säga :) :fyllisar

Tycker med att min går bra. :) ligger riktigt bra i lite högre farter. *L*
Jag körde upp på den utan stopp.
Jag kommer att köra den några år. vill inte lägga ut mer pengar innan jag är 100 på att intresset kommer att finnas plus att är lite tveksam om rygg och nacke pallar.

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
madman6 skrev:
2302977

frågade efter om det var något jag skulle tänka på, något som inte riktigt var helt 100% så sa hon att "inte vad jag sett" :yoparty :yoparty

Fick du uppkörningen kollad av en kvinna? Ingen disrespect för att du klarade det med en gpz 1000 men med dem förutsättningarna jag hade faan klarat det med en lastbil :slicka :slicka :slicka :slicka
;)

Grattis som fan till kortet iaf! :yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar