Klarlacka polerad koppar?

Jag tycker att de ser lättpolerade ut.
Det handlar ju, rent underhållsmässigt, om att skava bort lite ärg.
Åsså litta motorcykelrelaterat:

Den vänstra va planen från början men problem uppstod på vägen... En liten torr träbit e rätt lätt, således svarvade ja ur en ring i botten å blygjöt... Fördelen e att de blev stadigt, nackdelen e att de ser oproportsionerligt ut me så stor fot om inte hjärtat kommer upp en bit =/... Kan inte ta ner träbiten på varken höjd eller bredd efter ursvarvningen, iaf inte tillräckligt... Bilderna gör dock inte verkligheten rättvisa redigt, proportionerna syns ännu mer irl...
Jag förstår, men jag tycker såhär:

Nr 1: Handgjord med precision och omtanke.
Nr 2: Hennes & Mauritz 99:-
Nr 3: IKEA

Skaru få ligga måste du bjuda på vin först, det är sedan gammalt:

Jag förstår, men jag tycker såhär:

Nr 1: Handgjord med precision och omtanke.
Nr 2: Hennes & Mauritz 99:-
Nr 3: IKEA

Japp, håller med, alternativ ett är helt klart snyggast. Proportionerna ser iaf på bilden såpass ok ut att jag inte kan tänka mig att det ser för konstigt ut i verkligheten. Tycker inte heller att metallen ska lackas.

Om TS vill vara lite poetisk så kan han tänka att det symboliserar den stabila bas som kärleken ska växa ur, istället för att fladdra runt ostabilt uppe i luften, medan reflektionerna i den lackade basen symboliserar hur era olika sidor reflekterar och kompletterar varandra :D

Japp, håller med, alternativ ett är helt klart snyggast. Proportionerna ser iaf på bilden såpass ok ut att jag inte kan tänka mig att det ser för konstigt ut i verkligheten. Tycker inte heller att metallen ska lackas.

Om TS vill vara lite poetisk så kan han tänka att det symboliserar den stabila bas som kärleken ska växa ur, istället för att fladdra runt ostabilt uppe i luften, medan reflektionerna i den lackade basen symboliserar hur era olika sidor reflekterar och kompletterar varandra :D

Ska man vara så poetisk och symbolisk så skulle det ju ha varit ett värmeljus/fotogenljus inuti hjärtat...

Kärlekens låga... (lite trist att den slocknar efter ett par timmar då...)

Shit den killen måste varit jäkligt törstig den kvällen han kläckte iden om denna fantastiska maskin.
Sån skulle man ha.

Den där skulle kompletteras me en sjukt lågvarvad morot, tändkula eller kanske nån stirling?

Slutade me att ja la nåra lager klarlack över, givetvis ångrade ja mej efter men nu vet ja iaf... Slutade även me att hjärtat hamnade en bit ovan foten... Hur som haver så blev de iaf väldans uppskattat å de kändes bra :)

Slutade me att ja la nåra lager klarlack över, givetvis ångrade ja mej efter men nu vet ja iaf... Slutade även me att hjärtat hamnade en bit ovan foten... Hur som haver så blev de iaf väldans uppskattat å de kändes bra :)

Jamen fick du ligga´rå? :gnissla

Skämt åsido, fint gjort tycker jag! :tummenupp

Modern skit.
Ånga FTW.

"Klart du ska få ett glas vin älskling, jag går ner till koksförrådet om du tar på dig eldareoverallen. Jobbar vi hårt har vi nog tryck att få upp flaskan om ett par timmar."

Skulle lösa problem med både fetma och missbruk om man hade en rejäl ångsnurra. Förutom mitt missbruk av roliga maskiner då...

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back