Klibbor (klistermärken)

Ripnilpor

wrooom
Gick med
14 Jun 2004
Hoj
Yamaha TRX 8,5 dl
Jag har väl egentilgen passerat det stadiet att ha klistermärken på bilen men och undrar om det finns Sporthoj.com klibbor att köpa.
Mest är det för att om man får en hoj bakom sig (händer inte ofta, gasar på så gott det går) så kanske man får glad hälsning vid omkörningen, och kanske informerar bakomvarande att man föredrar att köra MC före bilen (det är där själen befinner sig) Sporthoj representerar för mig de flesta typer av hojåkare om inte alla typer. :tummenupp därför känner jag att jag kan bära denna mantel, om det finns.

SM-KRiPPA7

I feel orange
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
KTM 660 SMC -04
tycker det vore en mycket bra ide att printa fram bakrutedekaler i form av sporthojs loggan :tummenupp det är bara att gå till en dekor firma i närheten och be dem vektorisera bilden och sedan printa ut den, brukar inte bli speciellt dyrt om killen är skysst, 200 spenater eller nått, men om du redan har fixat en vektoriserad bild så brukar dem bara ta betalt för matrial kostnaden, lycka till

Fahrer

SMC BKK/SHK Instruktör
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
GSXR750 SRAD ratbike
Det låter som en mycket bra idé. Vill också ha en sådan dekal i bakrutan på min bil.

:tummenupp

Ripnilpor

wrooom
Gick med
14 Jun 2004
Hoj
Yamaha TRX 8,5 dl
Ripnilpor skrev:
Jag har väl egentilgen passerat det stadiet att ha klistermärken på bilen men och undrar om det finns Sporthoj.com klibbor att köpa.
Mest är det för att om man får en hoj bakom sig (händer inte ofta, gasar på så gott det går) så kanske man får glad hälsning vid omkörningen, och kanske informerar bakomvarande att man föredrar att köra MC före bilen (det är där själen befinner sig) Sporthoj representerar för mig de flesta typer av hojåkare om inte alla typer. :tummenupp därför känner jag att jag kan bära denna mantel, om det finns.
Jag står fast vid min tidigare fråga ang. SPORTHOJ.COM klibbor.

Finns det verkligen ingen som kan svara på detta? jag har sett flera märken på hojar som är ca 10-12 cm och om inga finns att köpa så kanske någon på sporthoj kan göra.
kan även tänka mig mindre storlek (5-6 cm)
Jag skall bara ha en klibba bak på bilen så att de MC som kommer bakifrån kan vinka på mig (saknar detta varje gång jag sitter i bilen och ser en hoj)

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0