snickaren skrev:2071836Hej. Hur gör jag för att ta bort klistermärken tankskydd mm på min mc
Vanlig hårfön ellerkurre3 skrev:2071852Föna ett par minuter och lirka upp med tandtråd! fiberduk tar bort resterande klister sen...
snickaren skrev:2071875Vanlig hårfön eller
Gick skitbra tackar för hjälpenkurre3 skrev:2071940Ja vanlig hårfon eller försiktigt med värmepickadoll!
snickaren skrev:2072488Gick skitbra tackar för hjälpen
kurre3 skrev:2071852Föna ett par minuter och lirka upp med tandtråd! fiberduk tar bort resterande klister sen...
The blade skrev:2072915kanske en jävligt dum fråga men jag ska byta tankpad då den har lossnat lite och ser för jävlig ut. ta bort den blir inga probs men resterna av klister.
fiberduk va e det? vart köper man det och e den skonsam mot lacken?
kurre3 skrev:2072926Har en far som sålt såna en gång i tiden.. Har aldrig tänkt på var man kan köpa dom.. Om du inte har bråttom så kan du köpa av mig, annars finns det säkert nån som har något annat förslag än fiberduk... Fiberduk är iaf 100 procent skonsam mot lacken!
The blade skrev:2072915kanske en jävligt dum fråga men jag ska byta tankpad då den har lossnat lite och ser för jävlig ut. ta bort den blir inga probs men resterna av klister.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|