Klotade

lucidor

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2004
Ort
stockholm
Hoj
gsx-r1000 k6
Jaha! Då va d min tur, onsdagskörningen slutade med en felstyrning sista kurvan på slingerbulten. Ville passa på å tacka Motard killen och Mr. Lind som va först framme å plockade upp mig och alla andra som stannade å hjälpte till med hojen, några potatos killar och jarla mc killen.
Slutade ändå ganska bra, en krossad skuldra, lite blåmärken och ont i revbenen, hojen fixar vi med lite silvertejp sen.
25 timmar på St Görans, å 6 veckor hemma!!!
Tack till alla er som stannade och frågade hur det gick!
Vi syns om några veckor!
 

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Ort
..
Hoj
HYM 1100S
Skönt att du klarade dig hyffsat bra, hade ju kunnat gå mycket värre.
Hur menar du med att du styrde fel, knappast svänga höger när vägen går vänster misstänker jag :p
Hoppas hojjen går att fixa, annars får du köpa ny. Bara pengar ju! :)
 

hillbilly

To Fast For You...
Gick med
12 Jul 2004
Ort
märsta
Hoj
Såld
otur....

lucidor skrev:
Jaha! Då va d min tur, onsdagskörningen slutade med en felstyrning sista kurvan på slingerbulten. Ville passa på å tacka Motard killen och Mr. Lind som va först framme å plockade upp mig och alla andra som stannade å hjälpte till med hojen, några potatos killar och jarla mc killen.
Slutade ändå ganska bra, en krossad skuldra, lite blåmärken och ont i revbenen, hojen fixar vi med lite silvertejp sen.
25 timmar på St Görans, å 6 veckor hemma!!!
Tack till alla er som stannade och frågade hur det gick!
Vi syns om några veckor!
bra att du klarade dej bra.....skit i hojen ..viktigaste är din kropp!hojar finns de gott om.....krya på dej.....mvh johan :)
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
scud skrev:
Hur menar du med att du styrde fel, knappast svänga höger när vägen går vänster misstänker jag :p

Nej, och gör man inte det går det ju galet... motstyrning, du vet? ;)

lucidor,
skönt att det gick relativt bra! Skall man gå hemma skall det vara nu och inte på vintern så man får sitta och titta på väggarna. Ta't som en rätt oönskad semester!
 

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Skyffladyngamåla
Hoj
hoj hoj
"Motard killen"
Är jag! :)

Varsågod!

Skönt att höra att det gick bra med dej.
sommarn är ju bästa tiden att vara sjukskriven på! He he...

/fredde
 

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Skyffladyngamåla
Hoj
hoj hoj
Hoztic skrev:
Den ser ganska smal ut över ryggen?

OT: Det är bättre att vara gipsad på vintern, blir helt klart mindre svettigt i gipset då...

Jag skulle tjata tills jag får glasfiber. Jag kan tänka mig att ha gips första veckan till svullnaden går ner sen glasfiber, har man en gång testat det så vill man aldrig mer ha gips....
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
freddexwing skrev:
Jag skulle tjata tills jag får glasfiber. Jag kan tänka mig att ha gips första veckan till svullnaden går ner sen glasfiber, har man en gång testat det så vill man aldrig mer ha gips....

Så sant! Senast jag behövde så va inte glasfiber så inne, så jag fick gips istället, hann avverka 4st på en skada :huvet
 

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Ort
..
Hoj
HYM 1100S
ft skrev:
Nej, och gör man inte det går det ju galet... motstyrning, du vet? ;)
Jävel på att märka ord då, men jag skrev iofs svänga, inte styra. Motsvängning funkar INTE (lägga ner åt vänster för att åka åt höger?) :rolleyes:
 

freddexwing

дьявол
Gick med
7 Aug 2003
Ort
Skyffladyngamåla
Hoj
hoj hoj
don_tomazo skrev:
freddexwing.. Fredde..? Den fredde som för nått år sedan hjälpte mig hem med hojen när den stannat för mig på nynäsvägen. Då hade jag en zx6r 95a.

Njae, det är nog inget jag kan ta åt mig äran för för det minnns jag inte (skriv ett par rader till). Bodde iof vid nynan innan, brukar stanna om det är en hojåkare som behöver hjälp iaf. Ha de!
/fredde
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top