Klotat o vf ska jag göra/inte göra?

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Los Angeles CA
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Deimos skrev:
2278062 Kanske inte så bra att lägga ut ett dokument med ditt fullständiga personnr på internet. Ta bort den biten, eller klipp endast in texten. Bara en tanke.
Sant tänkte inte så långt :huvet
Tog bort medd, gör om doc o langar upp igen.

Så nu ja, ett nytt försök utan massa siffror o shit :)
Vad tycks, bör ändra nåt?
 

Bifogat

  • Olycka Bogesundsvägen 2.doc
    20 KB · Visningar: 94

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
enchanter skrev:
2277925 Vid olycka har jag själv pratat med polisen om detta och svaret jag fick var att dom -- inte -- kommer ut om det inte är fråga om personskador eller misstanke om att alkohol är inblandat

Det är nog från fall till fall som någon sa tidigare. De kom ut till en bilolycka jag var med om för ett halvår sen iaf. Dock kan man inte räkna med att de kommer direkt, vi väntade nog 45 minuter.
 

Hejlesen

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -97
enchanter skrev:
2277925 Vid olycka har jag själv pratat med polisen om detta och svaret jag fick var att dom -- inte -- kommer ut om det inte är fråga om personskador eller misstanke om att alkohol är inblandat

Kan hända att de säger så för att de inte VILL åka ut för att det innebär massa pappersjobb för de. Men om du begär att de ska komma så måste de ju det, såvida det inte är så att alla bilar i hela distriktet är på nåt stort nånstans, men de säger ibland att de kommer om nån timma, dels för att man inte är högprioriterad och dels för att det säkert är "jobbigt" för de att åka ut.
Annars funkar det fint att säga att motparten verkar lullig eller påverkad, då brukar de allt komma... :D
Det är ju trots allt vi som betalar deras löner så de kan gott anstränga sig att göra samhället lite nytta nån gång ibland oxå!
Om de nu skyller på undemanning och gud vet vad så är det väl nåt de får lösa med sina arbetsgivare, inte ta det med deras "kunder". :banana
 
Gick med
10 Nov 2005
Ort
Täby
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Tooby skrev:
2276110 Helt/delvis "offtopic" hoppas det är OK...
Synd på dig och hojen, hoppas allt ordnar sig till det bästa för dig. Går "bogan" från Åkersberga till Waxholm? Vad det Largen ny doppade tårna i? Vi har sommarstuga i de krokarna men jag är lite dålig på vilka vägar som är goa att åka på

Largen, vilken SJUKT bra badplats, lite folk och klart vatten hela vägen till sandbotten :) perfekt för lite nakenbad med tjejen *been there done that* :fyllisar

Svinninge är för övrigt en rätt kul sträcka fast lite väl mycket bostadshus på vägen för att man ska våga dra på ordentligt.
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top