Ford Prefect
Silver Hornet
tog en sväng igår kväll och tyvär måste jag säja stog ambulansen vid haga kyrkan samt en halvt fördärvad hoj. Undrar hur det gick för killen, någon som vet??
Marals76 skrev:Ska man skratta eller gråta???? Att folk inte kan hålla sig på hjulen.
Såg en hoj som hade klotat vid backplan, rätt så nära Biltema i går kring 12:30 tiden. Nån här inne kanske?? Föraren klarade sig bra, hojen såg dock inte riktigt lika fin ut.
Optimus Prime skrev:om dcet var en blå Fazer 600 sprillans ny hadde inte gått 100 mil än... så träffade ja honom...eller han mig snarare...gjorde några fina hack i mitt bakdäck
Optimus Prime skrev:om dcet var en blå Fazer 600 sprillans ny hadde inte gått 100 mil än... så träffade ja honom...eller han mig snarare...gjorde några fina hack i mitt bakdäck
Marals76 skrev:Ska man skratta eller gråta???? Att folk inte kan hålla sig på hjulen. Farsan träffade på en blade igår som hälsat på nere i diket med helt paj kåpor.![]()
Börjar snart fundera på att smuggla knark för att ha råd o försäkra.
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!