klotat vid första åket?

Ford Prefect

Silver Hornet
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Hornet900 Devil Slip On, Crosstyre
tog en sväng igår kväll och tyvär måste jag säja stog ambulansen vid haga kyrkan samt en halvt fördärvad hoj. Undrar hur det gick för killen, någon som vet??

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
hoppas det gick bra...

Se nu till att alla håller sig på hjulen idag!!...

det e varmt i luften men kallt i marken!!

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
När då? Jag åkte (spårvagn........) förbi vid 1800, då stod det 2 killar, en blade och en fighter och såg deppiga ut. Ingen kraschad hoj dock.

Finnen

Hårdrockare
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Cresent wrangel
Såg en hoj som hade klotat vid backplan, rätt så nära Biltema i går kring 12:30 tiden. Nån här inne kanske?? Föraren klarade sig bra, hojen såg dock inte riktigt lika fin ut.

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Ska man skratta eller gråta???? Att folk inte kan hålla sig på hjulen. Farsan träffade på en blade igår som hälsat på nere i diket med helt paj kåpor. :mad:
Börjar snart fundera på att smuggla knark för att ha råd o försäkra.

Optimus Prime

:Þ(Ÿ)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Såg en hoj som hade klotat vid backplan, rätt så nära Biltema i går kring 12:30 tiden. Nån här inne kanske?? Föraren klarade sig bra, hojen såg dock inte riktigt lika fin ut.

om dcet var en blå Fazer 600 sprillans ny hadde inte gått 100 mil än... så träffade ja honom...eller han mig snarare...gjorde några fina hack i mitt bakdäck

Finnen

Hårdrockare
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Cresent wrangel
Optimus Prime skrev:
om dcet var en blå Fazer 600 sprillans ny hadde inte gått 100 mil än... så träffade ja honom...eller han mig snarare...gjorde några fina hack i mitt bakdäck

Det kan nog stämma. Den va en blå hoj, säkert en fazer.
Såg ett gäng med offroad/supermotard killar 100m längre ned efter vägen. Va de kanske du onågra polare? Jag gled förbi med farsans silverfärgade PT Cruiser. :skrämd

Costanza

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Vespa lx125
Jag var med i motard-gänget.....
var bara vanlig övningskörning.....annars brukar skolhojar ha bra mkt skyddsbågar och annat tråkigt........blir nog inbyte på hojen..
Såg i backspegel att det " sprutade" plast över vägen..rätt otäckt!

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Marals76 skrev:
Ska man skratta eller gråta???? Att folk inte kan hålla sig på hjulen. Farsan träffade på en blade igår som hälsat på nere i diket med helt paj kåpor. :mad:
Börjar snart fundera på att smuggla knark för att ha råd o försäkra.

Självklart ska man inte skratta
eusa_naughty.gif
. Det kan hända vem som hellst & det händer ju faktiskt ofta de som kör över sin förmåga mitt bland andra trafikanter vilket det inte skall skrattas åt tycker jag. Dock så kan man ju bli jävligt förbannad då många andra drabbas i mc-ledet...

Ford Prefect

Silver Hornet
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Hornet900 Devil Slip On, Crosstyre
Träffade en annan stackare igår vid volvo torslanda som hade lagt hojen över ett vitt streck på vägen, det är allt jävligt lätt hänt även för en erfaren förare.
Killen va ok men hojen såg värre ut effter att ha kanat in i bilen framför... Det är ju där man vill ha helförsäkring

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...