magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Pålle skrev:
Tack! Ser lite oglamoröst ut... Tror jag väljer Kajlyls bild istället!
Pålle skrev:
Talpai skrev:Synd man inte fick va med o fajtas med er,
1-1 på klubbracen.
kommer till höst.
Bennybåge skrev:Gött mossberg!
Synd jag inte kunde vara med er....
Nå, gick det fortare än sist? Eller vädret ställde till det på racet också eller?
Vad jag kan se på bilderna, så verkar det vara torrt på första passet, för att
sen regna på andra, och torka upp på tredje?
GSXR1100R skrev:Med gulflagg
Bara skojar juh, krya på digSkutte skrev:Nu har det varit mycket ylande över den där gulflaggen !
Måste ju tilläggas att det fanns ju några som la sig runt 1.10 utan större bekymer o så. själv han jag bara ner till 1.15 innan jag kasta skiten i hårnålen.
Till mitt försvar var jag ju tvungen o satsa allt bland kurvorna då man blev duktigt avhängd på rakan ju måste ha mer pulver
Varför det nu gulflaggades länge kan jag ej hållas ansvarigt till då man var på nere, kasandes utfrån banan utan att ens lämna nått skit kvar på banan åt er andra att köra slalom mellan.
Kan max gulflaggats 1 varv alltså , för jag stod ju kvar vid flaggposten hängde tills ni var klara
Då jag gjorde detta på mitt 5:te varv o det fanns somliga som han med 15 varv så vet jag inte var du var o körde
Lovar att sparar klotandet tills rejset nästa gång
E det en tröst om jag säger att jag har ont i tummen
GSXR1100R skrev:En fin Canolybild
Vänta tills tusenmotorn sitter på plats, då ska vi råkkamagnus_moss skrev:Fan vad du ser grym ut!
GSXR1100R skrev:En fin Canolybild
Hohohohoho, satan va jag ser snabb utBjölle skrev:Den vackra sidan till (utan Cumånly text i bilden).
GSXR1100R skrev:Pssst,Bjölle!Kan du fotoskåpa bort kärringkanten på bakdäcket så e du hygglo
Skutte skrev:Nu har det varit mycket ylande över den där gulflaggen !
Måste ju tilläggas att det fanns ju några som la sig runt 1.10 utan större bekymer o så. själv han jag bara ner till 1.15 innan jag kasta skiten i hårnålen.
Till mitt försvar var jag ju tvungen o satsa allt bland kurvorna då man blev duktigt avhängd på rakan ju måste ha mer pulver
Varför det nu gulflaggades länge kan jag ej hållas ansvarigt till då man var på nere, kasandes utfrån banan utan att ens lämna nått skit kvar på banan åt er andra att köra slalom mellan.
Kan max gulflaggats 1 varv alltså , för jag stod ju kvar vid flaggposten hängde tills ni var klara
Då jag gjorde detta på mitt 5:te varv o det fanns somliga som han med 15 varv så vet jag inte var du var o körde
Lovar att sparar klotandet tills rejset nästa gång
E det en tröst om jag säger att jag har ont i tummen
Tycker du ser förbannat slö ut!! ...ska man köra såå här i hårnålen?GSXR1100R skrev:Hohohohoho, satan va jag ser snabb ut
Gulflaggen va upp nästan hela kvalet, dock endast på halva banan.Nexor skrev:Visst säkert, vem fick inte sopa banan efter dig då!!!!
Gulflaggen varade för övrigt max 1varv.
GSXR1100R skrev:Gulflaggen va upp nästan hela kvalet, dock endast på halva banan.
Okki over and out, tack för en bra insats som funkisNexor skrev:Oki det visste jag inget om, hade ingen radio. Men när killen innan körde av så gulflaggade vi som sagt max 1 varv.
Seså lilla vän, det gör ju inte ens ont att hoppa i bollhavet.Zmurfen skrev:Jag vågade inte köra KM, det är läskigt med RR
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|