Klurigt

Banco

Fortsätter att förnedra...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Crescent
Blir galen på den gröna väggen, har inte tålamod och börjar trycka frenetisk utan framgång.........beroendeframkallande skitspel :D

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Banco skrev:
Blir galen på den gröna väggen, har inte tålamod och börjar trycka frenetisk utan framgång.........beroendeframkallande skitspel :D

Äntligen klar med väggj-veln! Efter det så var det lugna gatan (ett tips, du har 4 "luckor" kvar i väggen när du är klar)

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Men jag fixar inte den gröna väggen, har lyckats få det så att jag hade 6 "luckor" kvar... :(

Kan inte nån av er som har klarat den komma med ett smart tips för hur man ska göra för att klara den???

Mr.Dna

Slabanger
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
Cbr 600f -99
I det första speler så har jag: Röda lådan med 2 ringar, Ett batterie, ett cd fodral, en lapp, ett kasett band som inte har blivit spelat och en vanlig nyckel. Vad ska jag göra sen? Jag har öppnat lådorna och cd-spelaren och tagit nyckelen där ifrån med men sen? Vad ska man göra? :huvet

URRninja

Centrum för byggnadsvård
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Gpz900r och XTZ 750
Mr.Dna skrev:
I det första speler så har jag: Röda lådan med 2 ringar, Ett batterie, ett cd fodral, en lapp, ett kasett band som inte har blivit spelat och en vanlig nyckel. Vad ska jag göra sen? Jag har öppnat lådorna och cd-spelaren och tagit nyckelen där ifrån med men sen? Vad ska man göra? :huvet

Läs igenom tråden, svaren står redan.

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Esquire skrev:
Men jag fixar inte den gröna väggen, har lyckats få det så att jag hade 6 "luckor" kvar... :(

Kan inte nån av er som har klarat den komma med ett smart tips för hur man ska göra för att klara den???

Som sagt när det är 4 luckor kvar har man lyckats. Jag använde mig av en teknik där jag fyller rad för rad med början längst ner. Så mao fyll rad 1 sedan 2 osv så är ni snart vid toppen. Koncentrera er bara på 1 rad år gången. :va

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept