Knäskrap (film)

Status
Ej öppen för fler svar.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Har för mig att jag också sett den här på sh innan. :näsblod

Det kanske är så att ni kan surfa framåt i tiden på något vis:va
Kan någon med denna förmåga kolla vad jag kommer att göra för filmer inom den närmsta månaden? Bara så jag vet.

Haha.. Lite gulligt på nåt pubertalt vis.

Såg tom hela :tummenupp

Tack:) :gnissla

Om tio år kommer du att önska att du aldrig lagt upp den här.

Om 10 år så kommer jag att vara glad att jag vågade lägga upp den här och inte tog åt mig av vissa användares skitsnack:tummenupp

Last edited:

Robz

Guest
Även jag verkar vara drabbad av denna masspsykos... kunde svurit på att jag sett en del av klippen tidigare här på SH - har för mig det handlade om hur man knäskrapar, ut o träna på parkering..... någon dag senare gick det och filmsnutt kom upp här.
Kan ju faktiskt varit en annan hoj som såg likadan ut med liknande parkering.
Problemet är ju att det är VÄLDIGT få som skulle få för sig att träna detta på en parkering - ÄN färre skulle lägga upp det offentligt :rofl

Ut på bana med dig om du vill skrapa knä... helt meningslöst i sig, och uppkommer hos de allra flesta av sig själv på bana.
Träna på en parkering kommer garanterat inte hjälpa dig körtekniskt, och istället riskerar du en onödig vurpa. :pannkyss

Pizzabagarn

Guest
Även jag verkar vara drabbad av denna masspsykos... kunde svurit på att jag sett en del av klippen tidigare här på SH - har för mig det handlade om hur man knäskrapar, ut o träna på parkering..... någon dag senare gick det och filmsnutt kom upp här.

Masspsykos här också.....känner igen klippet :tummenupp

Kneedrag

Guest
Det kanske är så att ni kan surfa framåt i tiden på något vis:va
Kan någon med denna förmåga kolla vad jag kommer att göra för filmer inom den närmsta månaden? Bara så jag vet.

Tack:) :gnissla

Om 10 år så kommer jag att vara glad att jag vågade lägga upp den här och inte tog åt mig av vissa användares skitsnack:tummenupp

Skön film :tummenupp det är så himla roligt att bara leka lite.

Alla som gnäller ,man undrar om ni gnäller lika mycket på folk som övar wheelisar, övar stoppisar eller kör för fort. För det verkar ok men inte att skrapa knä på en asfalterad plätt. SH o dubbelmoral ha ha ha:D :D fan vad man skrattar åt det.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept