Video Knäskrap i närbild

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
R1
Lite sköna slomo-bilder på knäskrap från USAs motsvarighet till fotokurvan.

Last edited:

Daffa

Sporthojsnörd
Gick med
11 Mar 2009
Hoj
Kawasaki VN 900 Bobber Edition, Kawasaki Zx6-R -08, KTM Duke II 640 "Limited edition" -06
körde bil där för ett tag sedan och det är ungefär 1 mil skymda kurvor...:):yoparty

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
Näää usch, så där får man faktiskt inte framföra ett fordon på allmän väg, borde vara dödsstraff på, annars va d jävligt fränt:tummenupp

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
tycker vi borde filma mer i vår egen fotokurva. att döma av den filmen som TS la upp så ligger ju USA ljusår framför oss gällande foto/film i kurvan...... fast å andra sidan tror jag inte han RMickeyMouse som han heter ens kör hoj, utan är fotograf/filmentusiast. det kanske förklarar varför det finns så mycket material. våra egna inkl mig själv är ju ändå förare som gillar att köra.

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
Finns 1000 tals både foton å filmer från "våran" fotokurva, men då låter d som idiotkörningar bla...

emullo

Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
Tufft! :tummenupp

Men samtidigt kan jag inte låta bli att tycka det var lite ghey.... kan inte sätta fingret på vad exakt bara..Att knäskrap är så coolt. då är ju jag cool.. fast jag är ju lixåm inte det.. :(

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Finns 1000 tals både foton å filmer från "våran" fotokurva, men då låter d som idiotkörningar bla...

Förvisso. men merparten av de som kör där(i vår kurva alltså) är ju inte ens i närheten av att luta hojen överhuvudtaget. Finns ett fåtal som vågar och gör det. För det mesta så är det söndagskörare som inte kan/vågar bryta ner cykeln o ta kurvan på rätt sätt.

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Tufft! :tummenupp

Men samtidigt kan jag inte låta bli att tycka det var lite ghey.... kan inte sätta fingret på vad exakt bara..Att knäskrap är så coolt. då är ju jag cool.. fast jag är ju lixåm inte det.. :(

helt rätt, knäskrap är ju allt annat än rätt. vill man vara snabb ska man inte släpa några knän eller andra kroppsdelar i backen. knät ska bara fungera som ett känselsprö. MEN det ser bra ut på bild och film. två helt skilda saker :D

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Tack Idriumeniendien! Jag tror jag lärde mig mer ikväll än kvällens rondellsnurr. Du borde byta nick.....................som man kommer ihåg..........................och kan stava till:banana:banana:banana

cEf

Den som bäddar får ligga!
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
Delvis gul å en StorTwin
Är ju inga jänkare som kör,
dom där har ju skinnställ på sig :banana

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning