kneippbyn...hemma igen och trött

yates

Rackabajk Mc
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR CBR929RR Fighter
Håller med om att de va en riktig kanonträff. Tredje året för oss (Rackabajk Mc) o helt klart den roligaste.
Banan va en riktigt kul upplevelse även om jag va riktigt usel :kocko , men de bjuder jag på :D
Vill passa på o tacka alla som mötte Rackabajk o gjorde Lelleträffen till en riktig kanonträff. :tummenupp

Om någon är intresserad av o kolla in lite bilder så finns ett gäng på våran hemsida. Klicka på bilder o sen på Lelleträffar. Mest fyllebilder iofs... :fyllisar

www.rackabajk.com

johanp

=p
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660
kul som fan, ringen rockar ju stenhårt!(även om man hade näst klenaste hojen där...) vad skulle förresten långa rakan på sydslingan bli? 1,6km?

men det var ju fan regn mer än halva veckan... =(

Last edited:

KTM DAVVE

Mmmmm Hojjar..:)
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
KTMx2+R1
johanp skrev:
kul som fan, ringen rockar ju stenhårt!(även om man hade näst klenaste hojen där...) vad skulle förresten långa rakan på sydslingan bli? 1,6km?

O då blir det nog jag som hade klenare... Men kul som faaaan var det ! ! ! ! ! !

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
johanp skrev:

Humm då var vi nog inte på samma ställe.. vi var där sön-sön.. o det regnade väl bara en dag + nån liten skur nån dag.. :fyllisar :öl

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Jorå...det var en fin vecka...känns nästan lite skönt att komma tillbaka till jobbet så man kan vila upp sig lite dock. Träffat en hel del riktigt trevligt folk och det är ju givet att det blir av nästa år också.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Brutus skrev:
Jorå...det var en fin vecka...känns nästan lite skönt att komma tillbaka till jobbet så man kan vila upp sig lite dock. Träffat en hel del riktigt trevligt folk och det är ju givet att det blir av nästa år också.

:fakta

//jaG

johanp

=p
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660
vädret beror ju på när man går upp... regn var det iaf på måndag(förmiddag), tisdag(förmiddag), onsdag(förmiddag) och lördag(eftermiddag), säkert nån annan gång också... men en bra vecka var det...

bandit-tomsa

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Bandit1200
Zeb_Macahan skrev:
Kan du fethaja.... den måste ha legat längst in i benmärgen för han va inte nykter och missade inte en enda vers!

//jaG

Kan säga att den varit med på nåt party förut. Men klarade han alla verser kan han inte varit pettepettfull.

Last edited:

Janne

¤%##?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1198s
Swedie skrev:
Kommer ihåg när jag cyklade gotland runt :p Det var en upplevelse! Usch, fick diarré på en farm efter jag drack naturlig mjölk direkt från kossans spenar. typ. Gör jag aldrig om!

Säker på att det var en ko!!! VA VA VA

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld... :(
Va nere till på torsdag... hur smart var det, alla kom då!!! :kocko Men det var hur kul som helst, speciellt bankörningen på onsdagen...extra plus blev det när man fick förnedra några litershojar genom att ta dem på yttern i kurvorna...någon som känner sig träffad? :tungan

Helt klart blir det nästa år igen, men då åks det inte ner förrns på onsdagen till första bandagen (om det bli samma upplägg). Måste bara köpa ny hoj först, sålde min idag!

En bild på mitt mobila garage! :hihi

Bifogat

• garage2.JPG
    garage2.JPG
    121.1 KB · Visningar: 84

bandit-tomsa

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
Bandit1200
Basti skrev:
Fan vad tråkigt att du inte kom iår! saknade dom färglada frillorna :D .
Kommer ni till Öland i slutet av juli då??

Vi är jävligt på g att bege oss till svinräffen, tyckte att stugorna var en aning dyra. Men det skall väl gå det åxå. Får väl se om jag kommer ensam eller om familjen blir med, men jävligt på g är vi. Vore skit skoj.

Tomsa :tummenupp

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Swedie skrev:
Kommer ihåg när jag cyklade gotland runt :p Det var en upplevelse! Usch, fick diarré på en farm efter jag drack naturlig mjölk direkt från kossans spenar. typ. Gör jag aldrig om!

Fan du är ju helt CP Swedie, men jag gillar dig ändå :7peta

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...