Var verkligen kul igår, lite stel i kroppen var man. Man känner att dom fel man gör på storbana förstoras på gocartbana.
Första gången i röd grupp för mig igår. Var klart långsammast
Man känner att dom fel man gör på storbana förstoras på gocartbana.
Verkar som att Bengt´s uppsträckning gav resultat iaf. För jag vet inte hur många ggr jag slog av ordentligt på rakan och tänkte att nu passerar dom jag såg i perferien på väg ut ur hårnålen. Inga kom så till slut vare bara och gå på gas istället.
Det var mycket tacksamt på rakan faktiskt. Svårt o åka om StorGixxern med min gröna slöis
Får nog ändra till att några kom men inte tillräckligt många.. Du har ju massa elektronik.. bara dra på autopiloten och tryck på omkörningsknappen..
Får göra det nästa gång, men det är lite svårt o runda en Stena Line mitt i spåret
Får göra det nästa gång, men det är lite svårt o runda en Stena Line mitt i spåret
Det drar ihop sig mot premiär på Sätra Brunn Racing Park.
Vi var och kikade lite på banan och pratade lite runt kommande körningar internt i instruktörsgruppen ikväll, och lade ett par varv (man lär ju...).
Vansinnigt kul bana, hoppas att ni tar er tid och hakar på, den är verkligen annorlunda mot Gröndal, mer intensiv, och roligare på sitt sätt.
Start 11/8 (en torsdag), inskrivning börjar 16.00, samma-lika den 25/8 - jag kan lova att ni åker därifrån med ett leende.
/J
När blir det en körning för oss som arbetar på vardagar?
Inget planerat, men du kan väl se till att kompa lite. Finns viljan, finns lösningarna. Inskrivningen lär ju vara lite flexibel med, man har tagit lite höjd i och med att det är första gången vi kör där.
Med andra ord, du lär kunna ramla in till 17, få lite skit av oss instruktörer som får stressbesikta din hoj, och lite syrliga blickar av inskrivningspersonalen.
/J
Jobbar man till 19,30 i Finspång så är det svårt...
Då får man skylla sig själv
Får se om det blir någon mer Knix för mig i år då Måste nästan slå Jien's hastighetsnotering på rakan...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|