Läste en recension om dessa i Bike. Någon som har eller har haft dessa handskar? Hur är dom att ha o åka med om det regnar eller är lite kyligt? Några andra motsvarande handskar ni rekommenderar som är bättre om det regnar eller är lite kallt?
att jag får förhårdnader i händerna.....................
Beror det verkligen på handskarna?
För övrigt, racehandskar är sällan varma.
Har både Handroid och Zero, kanonhandskar med bra kvalité. 4e säsongen tror jag med Handroid och syns knappt dom är använda med ca 1200 mil/år. Zero är också riktigt bra när det regnar och är kallt.
Kraschat har jag inte gjort men, sett dom som gjort det med dom, skydden över handlederna har antagligen skyddat från handleds/armbrott.
Dyra men klart värda det, har fler märkeshandskar som är i mitt tycke rena skiten i jämförelse, bl.a alpinestars och berik.
Har både Handroid och Zero, kanonhandskar med bra kvalité. 4e säsongen tror jag med Handroid och syns knappt dom är använda med ca 1200 mil/år. Zero är också riktigt bra när det regnar och är kallt.
Kraschat har jag inte gjort men, sett dom som gjort det med dom, skydden över handlederna har antagligen skyddat från handleds/armbrott.
Dyra men klart värda det, har fler märkeshandskar som är i mitt tycke rena skiten i jämförelse, bl.a alpinestars och berik.
... Akta den vita spoliern på ovansidan, den sitter riktigt dåligt, kommer att ramla av titt som tätt och till slut gå av. Går säkert att få ny på garanti, inget jag brytt mig om.
En liten droppe superlim vid varje fästpunkt fixar det problemet.
Snor tråden lite:
En fråga till er som kraschat med Handroid handsken; Har läst om folk som säger att den lilla plastbiten på ovansidan, som skall skicka ned luft i handsken för ventilation, kan fungera som en effektiv fingerkap vid marksyning. En kille som skriver på amerikanska forum att den skar av toppen av ett av hans fingrar. Tror ni det finns risk för detta?
Hur är ventilationen i dem? Tillräcklig på heta bandagar?
Orsaken till frågan är att jag har provat dessa och är väldigt sugen på ett köp då de kändes jävligt bra och är sjukt snygga.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|