GSXR1100R skrev:El traffico grande
Fin bild med bra skärpa lätt att knäppa på lusenkajlyl skrev:hmmm... ser bekant ut
fler bilder: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=5415&perpage=20&pagenumber=2
GSXR1100R skrev:Fin bild med bra skärpa lätt att knäppa på lusen
För bra resultat behövs ett fett objektiv och systemkamera. Med digitalkamera blir det fördröjning från avtryck till bild, ibland missar man med flera meterkajlyl skrev:Tack
Det var mkt svårare än jag trodde att fota RR inaction!!
av 60bilder blev kanske 5-10 hyffsade...
t.o.m. värre än fiskfotning
Nr:18 skrev:För bra resultat behövs ett fett objektiv och systemkamera. Med digitalkamera blir det fördröjning från avtryck till bild, ibland missar man med flera meter
GSXR1100R skrev:Trångt i nålen, kan ni se vilka som trängs
metallgutten skrev:Här är några bilder som jag lyckades rädda ur kameran efter att Åsa tagit bilder som inte alltid hade bästa skäpan. Bra gjort iaf Åsa - mycket bättre än inget alls!
GSXR1100R skrev:Tack LasseB för fotandet mer bilder i mörrn
Kommer i kväll, du är duktig med min junk kameraLasseB skrev:Så lite så, nu är det senare än i mörrn och några bilder till måste väl ha blivit bra även fast kameran och fotografen inte riktigt kom överrens... Bilden när Abstruse kör in i depå vill han säkert se.
Åsa skrev:Tack, du är snäll du. Så nu har jag då hitta ÄNNU en sak som jag inte är bra på Tur att jag är så himla trevlig då
LasseB skrev:Så lite så, nu är det senare än i mörrn och några bilder till måste väl ha blivit bra även fast kameran och fotografen inte riktigt kom överrens... Bilden när Abstruse kör in i depå vill han säkert se.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|