Don Quixote skrev:2508198Dags igen same place på lördag. Då blir det fetingfest!! Oh house...
Don Quixote skrev:2508198Dags igen same place på lördag. Då blir det fetingfest!! Oh house...
Gottis skrev:2507425Ditt straff rum nere i källaren :corn
Liza_r skrev:2508359O du RASORBLADE du tror inte det finns nån mening med att vi har samma avtar??
Fabbe skrev:2508326
Gottis skrev:2508507Fabbe om du kommer så försök att inte hålla det på Dagis nivå då och kläderna på tack lite fler än 10 pers då
Fabbe skrev:2508641Men suck, nu får du fan ge dig mikael. Bubblan fyllde år, han ville skoja till det. Jag hade inga problem med det, inga andra heller. Kanske du? Verkar så?
Tro inte att jag inte har nått i huvet bara för att jag är 19 och har inga problem med att, just skoja till det. Skäms inte för mig själv och vad jag gör. Det borde folk veta vid det här laget
Sen vad som händer & inte händer på lördag, ja det får lördagen avgöra. Främst situationen. Kan ju säga att jag inte strävar efter att få av mig kläderna. Får ju känna av folket lite innan man gör nått sånt.
Sluta oroa dig gubben o ha kul som alla andra
ps, vill du att de ska gå lugnt till.. låt inte mig o carro hamna på samma ställe där sprit är inblandat
zajtar skrev:2508666det e lungt jag vill ju se dig naken fabbe det vet du .
du vi måste antagligen köpa en riktig piska denna gången för tamifan på att du har tatt sönder den andra
iallafall .. party på lördag
hahhahha ja du får piska han med då kanske han ger mig lite mer än vad det e tänktRash skrev:2508671www.sexinthecity.se Jag vet vem som kan fixa rabatt där
zajtar skrev:2508688hahhahha ja du får piska han med då kanske han ger mig lite mer än vad det e tänkt
Fabbe skrev:2508641Men suck, nu får du fan ge dig mikael. Bubblan fyllde år, han ville skoja till det. Jag hade inga problem med det, inga andra heller. Kanske du? Verkar så?
Tro inte att jag inte har nått i huvet bara för att jag är 19 och har inga problem med att, just skoja till det. Skäms inte för mig själv och vad jag gör. Det borde folk veta vid det här laget
Sen vad som händer & inte händer på lördag, ja det får lördagen avgöra. Främst situationen. Kan ju säga att jag inte strävar efter att få av mig kläderna. Får ju känna av folket lite innan man gör nått sånt.
Sluta oroa dig gubben o ha kul som alla andra
ps, vill du att de ska gå lugnt till.. låt inte mig o carro hamna på samma ställe där sprit är inblandat
trickyrick skrev:2508741Glöm för fan inte butt-pluggen annars lär du bli våldtagen av Rash och lill-rash!!!!!!
Gottis skrev:2508738gör det då hemma och inte på allmän plats fanns dom som kom förbi och tycket det va mindre roligt att se dig och Mangan springa näck ut i brännnässlorna och se dig hoppa i elden....
Fabbe skrev:2508754ja visst, men då kan du väl säga till dina lögnare att öppna ögonen och se att vi inte var NÄCK innan dem säger nått. Vi var inte näck överhuvudtaget. Framförallt inte på allmän plats.
Hoppa i elden? Det var ingen eld då.
Fabbe skrev:2508754
Sen kan folk som retar sig på vad andra gör säga det rätt ut till dem som gör nått, dvs mig och bubblan. Så ändrar sig läget med en gång.
Istället för att säga det till nån annan och sen bara tjura över det? Vi bitts inte..
Gottis skrev:2508761allt jag säger till dej är att lugna ner dig lite.....
dom kanske inte känner dig men känner mej och jag har bjudit in dem...det va mina polare utifrån SH..det finns folk utför SH också fabbe se så nu är det slut pratat om det okej känns ganska meningslöst att kasta paj om det
Fabbe skrev:2508799Först skall jag säga vad jag tycker.
Förstår att du reagerar om du fått höra att vi var näck. Hade jag med gjort. Sen hade jag i ditt fall ifrågasatt dem som sagt att vi var näck. Tror du på det själv? Jag blir sne när du påstår att vi var näck mikael. Det är lögn och jag tål inte folk som ljuger.
Sen tycker jag du skulle tagit reda på om det verkligen var så innan du säger nått om det..
Gottis skrev:2508864okej näck vet jag att du inet va heller du märker ord men springa runt i bara boxer shorts kan nog räknas som nästan näck
jag kommer , får jag ta med mig min vän (barbadocka)Fabbe skrev:2508881Det är stor skillnad på att visa könsdelar och inte göra det. Lagbrott och inte lagbrott. Sen tror jag inte att du bara sa så, lät inte så i det du skrev.
Jag säger att du bada näck på allmän badplats full av barnfamiljer.. När du i själva verket hade shorts på dig? Det är inte märka ord... Jag har mina principer.
Vilka kommer på lördag föresten?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |