KNulltråden2

Liza_r

APSTOLL MC
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
Yamaha R1 och Yamaha FZR 1000
Gottis skrev:
2507425 Ditt straff rum nere i källaren :corn

hmmm, tja man vet aldrig ;).................om inte så fick jag kanske lite tips nu.....

O du RASORBLADE du tror inte det finns nån mening med att vi har samma avtar?? ;)

Last edited:

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Gottis skrev:
2508507 Fabbe om du kommer så försök att inte hålla det på Dagis nivå då och kläderna på tack lite fler än 10 pers då :pannkyss

Men suck, nu får du fan ge dig mikael. Bubblan fyllde år, han ville skoja till det. Jag hade inga problem med det, inga andra heller. Kanske du? Verkar så? :va
Tro inte att jag inte har nått i huvet bara för att jag är 19 och har inga problem med att, just skoja till det. Skäms inte för mig själv och vad jag gör. Det borde folk veta vid det här laget :D
Sen vad som händer & inte händer på lördag, ja det får lördagen avgöra. Främst situationen. Kan ju säga att jag inte strävar efter att få av mig kläderna. Får ju känna av folket lite innan man gör nått sånt. :rolleyes: :pannkyss

Sluta oroa dig gubben o ha kul som alla andra :yoparty
ps, vill du att de ska gå lugnt till.. låt inte mig o carro hamna på samma ställe där sprit är inblandat :tungan

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Fabbe skrev:
2508641 Men suck, nu får du fan ge dig mikael. Bubblan fyllde år, han ville skoja till det. Jag hade inga problem med det, inga andra heller. Kanske du? Verkar så? :va
Tro inte att jag inte har nått i huvet bara för att jag är 19 och har inga problem med att, just skoja till det. Skäms inte för mig själv och vad jag gör. Det borde folk veta vid det här laget :D
Sen vad som händer & inte händer på lördag, ja det får lördagen avgöra. Främst situationen. Kan ju säga att jag inte strävar efter att få av mig kläderna. Får ju känna av folket lite innan man gör nått sånt. :rolleyes: :pannkyss

ps, vill du att de ska gå lugnt till.. låt inte mig o carro hamna på samma ställe där sprit är inblandat :tungan

det e lungt jag vill ju se dig naken fabbe det vet du .
du vi måste antagligen köpa en riktig piska denna gången för tamifan på att du har tatt sönder den andra :mad:
iallafall .. party på lördag :yoparty

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
zajtar skrev:
2508666 det e lungt jag vill ju se dig naken fabbe det vet du .
du vi måste antagligen köpa en riktig piska denna gången för tamifan på att du har tatt sönder den andra :mad:
iallafall .. party på lördag :yoparty

www.sexinthecity.se Jag vet vem som kan fixa rabatt där;);)

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
zajtar skrev:
2508688 hahhahha ja du får piska han med då kanske han ger mig lite mer än vad det e tänkt:tungan

men sånna där godiskalingar hade väl varit nått.. om carro gick i motsvarande hade i kunnat vara ett fräckt halloween par :yoparty

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Fabbe skrev:
2508641 Men suck, nu får du fan ge dig mikael. Bubblan fyllde år, han ville skoja till det. Jag hade inga problem med det, inga andra heller. Kanske du? Verkar så? :va

gör det då hemma och inte på allmän plats fanns dom som kom förbi och tycket det va mindre roligt att se dig och Mangan springa näck ut i brännnässlorna och se dig hoppa i elden....

allt jag säger är bara att det är väl okej att göra sånt hemma hos sig själv men när jag tar mig tid för dig,carro och resten och fixar en liten festen på klubben som är för alla så kan man lägga det på en normal nivå som ändå är okej

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
trickyrick skrev:
2508741 Glöm för fan inte butt-pluggen :arsele :gnissla annars lär du bli våldtagen av Rash och lill-rash!!!!!!

Haha, du kan sluta oroa dig. Jag är varken bjuden eller kan komma;)

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Gottis skrev:
2508738 gör det då hemma och inte på allmän plats fanns dom som kom förbi och tycket det va mindre roligt att se dig och Mangan springa näck ut i brännnässlorna och se dig hoppa i elden....

Ja visst, men då kan du väl säga till dina lögnare att öppna ögonen och se att vi inte var NÄCK innan dem säger nått. Vi var inte näck överhuvudtaget. Framförallt inte på allmän plats.

Hoppa i elden? Det var ingen eld då.
Sen kan folk som retar sig på vad andra gör säga det rätt ut till dem som gör nått, dvs mig och bubblan. Så ändrar sig läget med en gång.
Istället för att säga det till nån annan och sen bara tjura över det? Vi bitts inte..

Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Fabbe skrev:
2508754 ja visst, men då kan du väl säga till dina lögnare att öppna ögonen och se att vi inte var NÄCK innan dem säger nått. Vi var inte näck överhuvudtaget. Framförallt inte på allmän plats.

Hoppa i elden? Det var ingen eld då.

allt jag säger till dej är att lugna ner dig lite..... :pannkyss

Fabbe skrev:
2508754
Sen kan folk som retar sig på vad andra gör säga det rätt ut till dem som gör nått, dvs mig och bubblan. Så ändrar sig läget med en gång.
Istället för att säga det till nån annan och sen bara tjura över det? Vi bitts inte..

dom kanske inte känner dig men känner mej och jag har bjudit in dem...det va mina polare utifrån SH..det finns folk utför SH också fabbe ;) :pannkyss se så nu är det slut pratat om det okej känns ganska meningslöst att kasta paj om det

Last edited:

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Gottis skrev:
2508761 allt jag säger till dej är att lugna ner dig lite..... :pannkyss

dom kanske inte känner dig men känner mej och jag har bjudit in dem...det va mina polare utifrån SH..det finns folk utför SH också fabbe ;) :pannkyss se så nu är det slut pratat om det okej känns ganska meningslöst att kasta paj om det

Först skall jag säga vad jag tycker.
Förstår att du reagerar om du fått höra att vi var näck. Hade jag med gjort. Sen hade jag i ditt fall ifrågasatt dem som sagt att vi var näck. Tror du på det själv? Jag blir sne när du påstår att vi var näck mikael. Det är lögn och jag tål inte folk som ljuger. :ajjabajja :kulspruta
Sen tycker jag du skulle tagit reda på om det verkligen var så innan du säger nått om det.. :pannkyss

Last edited:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Fabbe skrev:
2508799 Först skall jag säga vad jag tycker.
Förstår att du reagerar om du fått höra att vi var näck. Hade jag med gjort. Sen hade jag i ditt fall ifrågasatt dem som sagt att vi var näck. Tror du på det själv? Jag blir sne när du påstår att vi var näck mikael. Det är lögn och jag tål inte folk som ljuger. :ajjabajja :kulspruta
Sen tycker jag du skulle tagit reda på om det verkligen var så innan du säger nått om det.. :pannkyss

:D:D okej näck vet jag att du inet va heller du märker ord men springa runt i bara boxer shorts kan nog räknas som nästan näck ;)

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Gottis skrev:
2508864 :D:D okej näck vet jag att du inet va heller du märker ord men springa runt i bara boxer shorts kan nog räknas som nästan näck ;)

Det är stor skillnad på att visa könsdelar och inte göra det. Lagbrott och inte lagbrott. Sen tror jag inte att du bara sa så, lät inte så i det du skrev.
Jag säger att du bada näck på allmän badplats full av barnfamiljer.. När du i själva verket hade shorts på dig? Det är inte märka ord... :) Jag har mina principer.

Vilka kommer på lördag föresten? :yoparty

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Fabbe skrev:
2508881 Det är stor skillnad på att visa könsdelar och inte göra det. Lagbrott och inte lagbrott. Sen tror jag inte att du bara sa så, lät inte så i det du skrev.
Jag säger att du bada näck på allmän badplats full av barnfamiljer.. När du i själva verket hade shorts på dig? Det är inte märka ord... :) Jag har mina principer.

Vilka kommer på lördag föresten? :yoparty
jag kommer , får jag ta med mig min vän (barbadocka):tuttar
:yoparty

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha