Ja, då var den här säsongen till ända.
Det känns både skönt och sorgset. Sorgset för det är länge till nästa körning, skönt för nu är det faktiskt över för i år. Det har varit ett långt år med många körningar och en hel del diskussioner.
Jag vill passa på att tacka alla som hjälpt till. Ni är många och ni ska ha många tack.
Många har ställt upp och flaggat massor, medlemmar som icke medlemmar, det är bara att bocka o buga.
Utan er, inga körningar. Jag hoppas ni har haft det bra och kom gärna med förslag till hur vi kan göra det roligare och bättre för er.
Jag vill även tacka alla som ställt upp och fyllt på som instruktörer i år. Nordgrenarna, Mathias, Gesa, Andé, Percy, Barta, jag har säkert glömt nämna nån.
Givetvis tackar jag även mina kollegor, de ordinarie instruktörerna. Bra jobbat!
Jag vill också tacka Tommy Wall som är en sån klippa som alltid är på plats och ALLTID ställer upp. Depån hade inte varit densamma utan dig!
Jag vill också passa på att tacka alla ni som kommer o kör. Det är era glada miner som gör det här värt att dra runt!!
När jag ändå håller på. Anders, stort tack för du tar dig tiden o kommer ut o fotar det vi tycker är SÅÅÅÅÅ roligt. Fotona ger ytterliggare en dimension till körningen tycker jag. Klart man är ego, men visst är det gött att se bilder där man faktiskt ser snabb ut
Jag hoppas vi får se dig ränna runt på banan även nästa år.
Nu laddar vi batterierna i höst och till våren återkommer vi starkare och bättre än någonsin! Fy fan va roligt vi haft!
PS. Glöm nu inte att fylla forumet i vinter med bilder på era trimprojekt DS