GSXR1100R skrev:Nästan så man blir sugen att kasta pengarna i sjön, anmäla sig och garanterat komma sist.
Men det tänker jag inte göra, ingen ide att förnedra sig igen.
Fegis! Du är ju dessutom rik!!!
GSXR1100R skrev:Nästan så man blir sugen att kasta pengarna i sjön, anmäla sig och garanterat komma sist.
Men det tänker jag inte göra, ingen ide att förnedra sig igen.
Du och Chrille får ta bottenstriden igen, jag platsar inte ens där.oscar skrev:Fegis! Du är ju dessutom rik!!!
grandmaster skrev:det är rätt, visst skall jag tvåla till båda två
uj, det blev visst en WEBES av detta.
När jag ändå håller på:
Jalle, du får visst ryka, men bakom mig!
Nr:18, come and get some!
Undra på att Brink var så snabb på Anderstorp. Han fuskar ju, den jävelnÅsa #96 skrev:Alternativt för er som inte orkar kolla där....
Rookie 600
5 S Anders Brink Hyllinge MS Yamaha R1...
Åsa #96 skrev:Alternativt för er som inte orkar kolla där....
Rookie 600
96 S Åsa Larsson Hyllinge MS Team w-motoracing.se Suzuki
Hyr min Kawa för 2000 kr/helg, om du klotar/rasar motorn så har du köpt den för 40.000 kr, däck får du hålla med själv.Superbike Roger skrev:Jag behöver en kolv,4ventiler,renoverat förbränningsrum,nya ventilsäten m.m alt en annan cyckel att rejsa med på Knutstorp....
Nån som har en över???
GSXR1100R skrev:Hyr min Kawa för 2000 kr/helg, om du klotar/rasar motorn så har du köpt den för 40.000 kr, däck får du hålla med själv.
kajlyl skrev:
Kommer stå o hejja som en galning i foto väst
Förövrigt så skulle jag vilja utmana Speedabuser!
Flest kracher under helgen ska belönas med gelehallon
Ring 0709 365905 innan Fredag om du är intresserad, jag bor mellan Malmö/Lund.Superbike Roger skrev:Lite frestad blir man ju...
Har blivit erbjuden en R1a men kawa har man ju kört innan.
Bingo skrev:Undra på att Brink var så snabb på Anderstorp. Han fuskar ju, den jäveln
BrInK skrev:fan skulle skrivit R7 de hade vatt coolare
nä men jag skrev faktiskt r6 på anmälan....
Om Hermansson hyr min Kawa och klotar den så köper jag paltes fulkawaÅsa #96 skrev:Vet förresten Palte om att han köper en Retta
Grattis till försäljningen
Klart du kommer till start!! ...ta en överdos av panodil, om inte annat...Åsa #96 skrev:Tackar för det, men tyvärr ser det dåligt ut med start till helgen. Har fortfarande mycket huvudvärk... Kanske borde prova på dom där pillerna jag fick i helgen
Ska försöka tjata mig till en läkartid i morron, alla doktorer verkar ju vara på semester nu
Under tiden tänker jag en massa positiva tankar och försöker vila mig i form
Hohoho team Klotsmurfarna blir verklighetkajlyl skrev:Klart du kommer till start!! ...ta en överdos av panodil, om inte annat...
Hmm.. annars kan jag köra i ditt ställe!! några strumpor innanför stället så e jag redo
kajlyl skrev:Klart du kommer till start!! ...ta en överdos av panodil, om inte annat...
Hmm.. annars kan jag köra i ditt ställe!! några strumpor innanför stället så e jag redo
En dröm sen länge...GSXR1100R skrev:Hohoho team Klotsmurfarna blir verklighet
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |