Knutstorp bokad 22:a augusti

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
KRILLE skrev:
Fråga:Vem e ansvarig för denna bankörning,såg att man skulle betala senast 31/7 :confused:
kan man fortfarande betala in o hoppas det blir nåt av det?
Betala så får vi se, du får tillbaka pengarna om det blir inställt.

Mailman

Aldrig mer banåkaarrangör
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 955i
Tyvärr så känns det lika bra att blåsa av allting när det gäller körningen.
Tvivlar starkt på att det ger något annat än mer jobb med att betala tillbaka pengarna om jag håller på det denna veckan ut.

Jag kommer pm'a er som betalt nån gång denna vecka för att reda ut hur pengarna skall återbetalas.

Trist att det blev så här men det kunde ju ha funkat. Vi får ses på Knutstorp vid något annat tillfälle istället :)

/Patrik

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Mailman skrev:
Tvivlar starkt på att det ger något annat än mer jobb med att betala tillbaka pengarna om jag håller på det denna veckan ut.

Jag kommer pm'a er som betalt nån gång denna vecka för att reda ut hur pengarna skall återbetalas.

Trist att det blev så här men det kunde ju ha funkat. Vi får ses på Knutstorp vid något annat tillfälle istället :)

/Patrik

Väldigt synd men tack för initiativet! :tummenupp
Du har pm med mina uppgifter.

Robz

Guest
Härlig handlingsförmåga!
Visa tråden för din arbetsgivare o han bara måste ge dig +10% för visad GO!
PM strax.... (du behåller 50:- av mina pix :tummenupp för besvär, sveda/värk å förmodade sömnbekymmer)
Tack ändå!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Trist att det inte gick att få ihop folk. Jag är ledsen att jag var en av dem som bangade när det väl kom till kritan... :(

Det blir väl fler tillfällen, men inte i år.

Tack iaf Mailman! :rock

:hej

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Mailman skrev:

/Patrik

Bra initiativ trots allt, nästa gång så ska vi se till att det inte krockar med tävlingar eller liknande, dessutom bör man ha en lista minst 3 månader innan körningen.

Tack Mailman för att du försökte, pm:a mig så får du mitt konto :tummenupp

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Mailman skrev:

/Patrik
Jag har inte fått pm, jag har mailat och pm:t dig mina uppgifter, har någon annan fått pm av Mailman eller har han åkt på semester med rejspengarna :öl ;)

Jimmy

Guest
Robz skrev:
Jag väntar oxå (med spänd förväntan) på mina pix :whip
Då är vi några stycken... Någon som känner Mailman och som vet hur landet ligger innan folk börjar bli riktigt kinkiga??? :confused: :confused: :confused:
/Jimmy

Mailman

Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 955i
Näe, Mailman har inte rest upp era pengar.

Jag är ledsen för att det dragit ut på tiden men jag håller på med att ordna upp allting.
Skulle hört av mig här för längesedan men eftersom någon idiot skrev MS blaster worm och jag har haft semester fram till idag så har jag inte kunnat komma åt sporthoj.com mer än typ 30 sekunder i stöten.
Men så fort jag får fixat mina helvetes datorer så kommer jag att skicka tillbaka pengarna. Min förhoppning är att ni ska ha dom till helgen eller tidigt nästa vecka beroende på hur lång tid banken tar på sig för överföringarna.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att det tagit sådan tid :(

// Patrik

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Mailman skrev:
Näe, Mailman har inte rest upp era pengar.

Jag är ledsen för att det dragit ut på tiden men jag håller på med att ordna upp allting.
Skulle hört av mig här för längesedan men eftersom någon idiot skrev MS blaster worm och jag har haft semester fram till idag så har jag inte kunnat komma åt sporthoj.com mer än typ 30 sekunder i stöten.
Men så fort jag får fixat mina helvetes datorer så kommer jag att skicka tillbaka pengarna. Min förhoppning är att ni ska ha dom till helgen eller tidigt nästa vecka beroende på hur lång tid banken tar på sig för överföringarna.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att det tagit sådan tid :(

// Patrik
Det låter bra, hoppas att vi kan försöka boka bana nästa år, gärna i god tid innan, Falkenberg är billigare än Knutstorp :tummenupp

/Micke

Robz

Guest
Mailman skrev:
Näe, Mailman har inte rest upp era pengar. :D :tummenupp ....men eftersom någon idiot skrev MS blaster worm :D ...och jag har haft semester fram till idag så har jag inte kunnat komma åt sporthoj.com mer än typ 30 sekunder i stöten. Men så fort jag får fixat mina helvetes datorer .... :D
:bow

Mailman

Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 955i
Såja. Ni som har skickat in uppgifter ska ha era pengar på kontot imorgon om inte min sambo hittar nån klädesaffär på vägen som lockar för mycket.
Ni andra ska ha fått ett PM idag

/Patrik

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Mailman skrev:
Såja. Ni som har skickat in uppgifter ska ha era pengar på kontot imorgon om inte min sambo hittar nån klädesaffär på vägen som lockar för mycket.
Ni andra ska ha fått ett PM idag

/Patrik
Tack ännu en gång för att du iaf försökte, nästa gång vill vi se en fulltecknad lista :tummenupp

Falkenberg till våren?

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
GSXR1100R skrev:
Det låter bra, hoppas att vi kan försöka boka bana nästa år, gärna i god tid innan, Falkenberg är billigare än Knutstorp :tummenupp

/Micke

Och de är inte så grisiga med bullerkrav heller, har jag hört... :)

Lixom menlöst för mig att ens fundera på Knutstorp innan jag fixat extra burkar...

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
Mailman skrev:
Jag arrangerar INTE :)
Klart du ska :D

Men nästa år?

Tycker vi på sporthoj.com ska hyra ngn bana/år & samlas & köra lite. Göra det till en tradition.. Som sporthoj.com festen ex..
2:a året nu el?

Tänkte som så att man hyr knutstorp 2 dagar i sträck & ökar antal betalande ist så blir det inte så kostsamt per skalle..

Bara ett exempel..
Kul grej tycker jag om det hade kunnat genomföras.. :rolleyes:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Mailman skrev:
Tycker också att nåt sånt hade varit skoj.

Pengarna kom in på mitt konto idag, tack Mailman :tummenupp

Klart vi ska boka bana nästa år, jag kollar vad det kostar att hyra Falken en heldag, det känns som om Knudan är för dyrt.

Preliminärt: Nr 18 & jag tänker boka Falken en heldag i Maj 2004, det kommer att kosta ca:500 sek p/p och då får man köra från klockan 09.00-17.00, 3 grupper med 25 förare i varje grupp, Mellan, Snabb och Licens, man kör i 20 minuters pass och vilar i 40 minuter, altså 7-8 pass intensiv bankörning, mer om detta kommer senare i en ny tråd.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...